Cuma, Mayıs 14, 2010

Şutud


Gittiğinden beri yazmayayım diyordum ama artık yazabilirim, Merve Hanımcığım, güzel efendim, sonunda bir iki günlüğüne de olsa İstanbul'a uğradılar, bir süredir kayıp olan bir mücevherimi bulmuş gibi hissediyorum bilmem anlatabildim mi. Şükür kavuşturana diyelim, hep mutlu olalım.


Bunun dışında, çok değerli -hatta en değerlilerden biri- dostum Egecan Bey'in doğumgünüydü bir iki gün evvel, ben tabi ki bu aralar olağanlaşan şapşallığımla bir gün geç aradım ama o kadar değerli bir insan ki kendisi yazmaya kalksam, okumaya kalkmazsınız. Dostum olmasından en mutlu olduğum insanlardan.


Pek değerli grup Sakareller'in albümü Beş Dakika Daha çıktı, dün gittiğim albüm tanıtım konserlerinde almaya fırsatım oldu çok mutlu oldum. Enfes bir albüm herkes alsın, bu yılın en iyilerinden bana kalırsa.



Polonezköy'de piknik olayı yaşadık bölümden arkadaşlarla. 10 senedir spor yapmayan birisi için yakartop, voleybol ve futbol baya yorucu oluyormuş hele ki güneş tam tepelerdeyse. Bunların hepsi bir iki yıl yazılır, zaman genişlesin de.