Çarşamba, Ağustos 11, 2010

Asker Uğurlama


Ağabey yarın sabah askere gidecek, uzun dönem istiyordu gönlüne göre çıktı çok şükür. Biz ailece asker uğurlamalarından nefret ederiz. Konvoy yapmalar, korna çalmalar, yarı bele kadar sarkmalar, yol kesmeler falan filan. Dün gece annemle evde oturuyorduk, ağabey de kulüptekilerle vedalaşmaya gitmişti. Sonra bir anda korna çalarak gelen 4-5 araba sesi duydum ki bizim mahallede hiç olmaz. Dedim yoksa?! Balkona çıktık 5 araba, bizim araba da üzerine Türk Bayrağı asılmış kapının önüne gelmişler kornalar çalıyorlar. Aşağı indiler. Bizim kulüp insanları. Ben de hemen indim, çok eğlendim gerçekten. Halay çektik, araba farında, ağabeye sloganlar attık hatta bir ara İstiklâl Marşı bile söyledik, ahahaha. Mahallelinin girdiği şoku varın siz düşünün. Demek en eleştirdiğin şey bile sevdiğin insanlarla eğlenceli olabiliyormuş.

Hiç yorum yok: