Çarşamba, Ağustos 18, 2010

Kürk


Geçtiğimiz günlerde Mert Bey'in şarkısı "Kalan Sağlar Bizimdir"le başlayan müzik dolu yolcuğumuz dün de başka arkadaşlarla başka alanlarda devam etti. Vera'dan tanıdığımız Koray Bey'in yine Vera'dan tanıdığımız pek güzel şarkısı "Kürk Mantolu Madonna"yı söyledim dün de. Evvelden bir sefere mahsus bir ön çalışma yapmıştık, dün de bir iki kez daha tam kadro tekrar ettik. Kadromuz zengin mi zengindi. Umut Bey kontrbas ile eşlik etti, Uluç Bey klavye ile, Koray Bey ise yardımcı vokalleri ve ritmiyle. Ben her zamanki gibi gitar çaldım şarkı söyledim. Şarkı çok sevdiğim bir şarkı oldu son bir aydır, yani bu proje ortaya çıktığından beri. Zaten ilk dinleyişte rahatlıkla beğeneceğiniz bir şarkı, bir de aklıma kitabı getiriyor tabi, herkesin okumasını isteyeceğim ama herkesin de yaralanacağını bildiğim müthiş bir eser. Neyse dün kadromuzda Can Bey ve Mert Bey de vardı keza resimlerini hemen bir alttan görebilirsiniz. Bıkmadan usanmadan, sıcak, havasız demeden bizi çektiler, biraz montajıyla uğraşıp samimi bir video çıkartacağımıza inanıyorum, güzel bir hatıra. Her ev videosundaki gibi gönül kulağıyla dinlemeli tabi. Bol müzikli geçiyor günler bu aralar, o çok güzel oluyor. Ah bir de Şemsiye'nin ufak bir montajı var. "Gerçek bir klip değilse de güneşin kafamızı bulandırdığı bu günlerde aklımıza esen bu acayipliği sizinle de paylaşalım dedik." açıklamasıyla paylaşılan. Buyrun izleyin ve dinleyin.

Hiç yorum yok: