Pazar, Ağustos 29, 2010

Yetmez Ama


Okuyuculardan aldığım tepkilere cevap vereyim öncelikle, hahaha, köşe yazarı girişi oldu bu. Sayfam bir kaç gün pembe kaldı halbuki amacım saman kağıdına yakın bir sarı yapmaktı yaptık bir şeyler bakalım. Bu noktada Meltem Hanım'ın verdiği fetva etkili oldu, hatta bu fetva bana Dilara Hanım üzerinden iletildi: Beyaz zemin üzerinden blog okunmazmış. Bir de bu blogger'ın bazı fotoğrafları büyütebilme bazılarını büyütememe özelliği var ki kimse çözemedi onu sanırım.

Bu geçtiğimiz hafta videolar açısından zengin bir haftaydı. Öncelikle bir Emir Bey ve Vera düeti yapmıştık bahsettiğim üzere evvelden. Vera'nın sevilen parçası Kürk Mantolu Madonna'yı söylemiştim, gitar çalıp. Umut Bey kontrbası ve eviyle eşlik etmişti bize, Koray Bey ritim tutup yardımcı vokaller yaparken, Uluç Bey de klavye çalmıştı. Bu projeyi pek değerli dostlar Mert Bey ve Haluk Can Bey kaydetmişlerdi ve Haluk Can Bey her zamanki gibi pek hoş pek kaliteli bir montajla bize çok güzel bir hatıra bırakmış oldu. Merak edenler facebook ya da vimeo'dan ulaşabilir.

Bu videonun detaylarına belki diğer blogda değinirim bir ara, video demişken ben de acaba Emir Bey'e bir vimeo sayfası mı açsam diye düşündüm, aslında olabilir, güzel bir yere benziyor. Görsel olarak hep Can Bey'in bizle olması gerekir bu durumda, keza standartları bu kadar yükseltmişken geriye düşürmek yakışık almaz. Bir diğer video ise yine Can Bey tarafından çekilen ve teknolojinin imkanları daha fazla sömürülerek hazırlanan bir video. Mert Bey'in Kalan Sağlar Bizimdir isimli pek güzel şarkısına kendi hazırladığı bir video bu da. İzleyin ve dinleyin bakalım sizler ne düşüneceksiniz, ben pek keyif aldım açıkçası.

17 Eylül tarihlerinizi şimdiden boş bırakın, keza o gece Sakareller grubunun sadece bir hayranı olarak değil aynı zamanda bir mensubu olarak Peyote'de olacağım.

Bir de son olarak şu referandum sürecinde eveti, hayırı, boykotu anlıyorum da yetmez ama eveti pek anlayamıyorum, böyle düşünen birileriyle yüzyüze detaylı konuşmaya ihtiyacım var sanırım. Ben yetmez ama hayır taraftarıyım sanırım. Sadece hayır demek yetmez çok ağır da küfretmek gerekir diye düşündüğümden olsa gerek. Ahahah. Allah muhafaza fikrimi açıklamazsam bertaraf olurum falan hiç gerek yok.

Hiç yorum yok: