Çarşamba, Eylül 08, 2010

Feribot


Feribotumuz Recep Tayyip Erdoğan, Yalova'ya doğru süzülürken aklımdan RTE kodlu tramvaylarımız da deçti. Ben de bunun üzerine geçtiğimiz günlerden güzel fotoğraflar serpiştireyim dedim biloğuma. Böyle de bağlantı kuramam.


En sevdiğim insanlardan Egecan Bey de bizi yalnız bırakmamıştı Ilgın Hanım'ın evini ziyarete gittiğimiz o gün. Ilgın Hanım'ı da 45 yıldır görmemiş gibi özlemiştim. Evi de pek güzeldi, referandum konuştuk uzun uzun, Egecan Bey'le benzer düşünmemiz beni çok sevindirdi.


Merve Hanımcığım bir süre bizden koptu bilgisayar başında kritik işler halletti, biz de o esnada kendimizi fotoğrafa sanata verdik, Ilgın Hanım fotoğraf makinası olmasına en çok en çok sevindiğim insan olabilir. Merve Hanım o günden sonra ülkeyi terk etti.


Kaşla göz arasında okuldaki Türk Müziği Kulübü'nün (BÜTMK) korosuyla bir konser verdik, Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nde. Çok apar topar gelişti her şey ama yine de çok keyifliydi. Özlediğimiz insanları görmüş, sevdiğimiz tarz müzik yapmış olduk. Kanuni Baha Efendi ile böyle doğaçlama bir pozumuz oldu.


Bu da Tümer Bey'in bayağı tabiriyle: "In this photo: Me & Bunch of Poor Musicians." Ağır konuşurdum ama yakışık almaz dedim ahahah. Emre Bey ile görüştüğümüz zamanlar paha biçilemez zaten bir de üzerine böyle güzel insanları bir araya getiriyor daha da müthiş oluyor.


Bu da Ilgın Hanım'la geçen kıştan herhalde, Nil İpek Hanım'ın elinden çıkmış bir kare. Ayrıca Yetmez ama evetçiler konusunda fikrilerim net değil demiştim. Netleştirdim. Bir kaç istisnai insanı meclis dışına iterek kalanlarına ne diyeceğimi bilemiyorum. İyi ki diyorum herkesi tanımıyorum, tanıdığım insanlarda sevgi saygı unsurları önplana geçiyor çünkü, sinirim yok oluyor bu iki unsur devreye girince de. Dediğim gibi iyi ki herkesi tanımıyorum.

3 yorum:

merve dedi ki...

evet, referandum konusmalarindan sonra benim bu ulkede ne isim var diyerek ucakla 3 saat kadar uzaklastim=)ne bicim bir cumle oldu yaa...

yusuf dedi ki...

Pek mes'ud ettiniz efendim fotoğraf için. Kanuni Baha Efendi'nin tutmuş olmasına da ayrıca sevindim (Gönül hoca da ara ara kullanıyor)..
Bir müjdeyle* bitireyim: Yakında açacağım blogta, beraber kayıt yaparsak o kayıtla ilgili bir yazı için söz vereyim hadi :)
*ne büyük müjde ama.. şimdilik beklentiye girmeyelim ama ileride kitaplaşınca değer bulacak asıl :))

Emir Bey dedi ki...

merve: cümle olmadı pek =)

yusuf: haydi bakalım hayırlı uğurlu olsun vatana millete, sevgiler saygılar!