Pazar, Eylül 12, 2010

Sandığa Gitmek



Bugün ilk kez bu "sandığa gitmek" kalıbını gerçekten kullandım. Zehra Hanım'la denk gelmiştik; gmail'den konuşurken, ben bir sandığa gidip geleyim dedim. Şimdi haberlerde halk pazar günü sandığa gitti cümlesini duyduğum zaman kendimi halktan hissedebileceğim. Bizim oy verdiğimiz okuldan %97 falan hayır çıkacak gibi duruyor. Dün 78 kişiyi aramış olabilirim bir çıkıp çay kahve içmek için kandırmak üzere, kimseden olumlu yanıt alamadım, bunun sonucunda arkadaş çevremi genişletme kararı aldım. Dün akşamki maçta son bir kaç dakika içinde 14 sene yaşlandığım görüşündeyim. Mükemmeldi, iki kere böğürerek sevindim, ama herkes anlayışla karşılamıştır bu durumu diye düşünüyorum. Sağ tarafta da yeni grubum Sakareller ve eski projem Emir Bey'in bağlantılarını oluşturdum. Arada bir bakın göz atın. Sakareller konseri bu arada 17'sinde değil 18'inde yani cumartesi gecesi Peyote'de olacak. Hazırlanın. Hep diyorum yine derim ki Ilgın Hanım fotoğraf sektöründe olduğu için çok mutluyum.

2 yorum:

merve dedi ki...

benim için de oy verseydin=)
maç süperdiiii! benim için de unutamayacağım bir gece oldu: stuttgartta türk restorantında arka masadaki sırplarla maçı izlemek, son dakikada yenip -hasta olmama rağmen- zıplayıp deli gibi bağırmak=)
emir bey ne çabuk eskidi diye sormak istiyorum bir de=)

yusufbaha dedi ki...

Allah herkese böğürerek sevinebilmek nasip etsin. Ne güzel özetlemişsin maç heyecanını :))