Perşembe, Kasım 18, 2010

Angus


Bayram tüm hızıyla devam ederken, ben de ciddi tavrımı korumak adına iki gündür her an bayramlaşılabilir düşüncesiyle kravatımı boynumdan eksiltmedim, öyle de bir kurumsallık var bu aralar üzerümde sormayın gitsin. Neyse her eski tüfek "bugün bunu yaptım, sonra da şunu bilogırı" gibi ben de şu geçtiğimiz günleri bir özet geçeyim malum seksen milyon merak eder. Bayramın ilk günü teyzemlere gittik her zamanki gibi, sabah erken kalkmaktan olsa gerek, gün boyunca farklı noktalarda uyukladım; gecesinde de Korcan Bey ile buluşmaya karar verdim. Sonra Canan Hanım'ı da ayartayım dedim. O gece ağabey, Elvan Hanım, Canan Hanım, Zeynep Hanım, Korcan Bey ve Nadir Bey'den oluşan pek güzel bir grup olduk, bir kaç saat sohbet ettik Caddebostan'da. Ne zamandır denk geldiğim en karışık gruptuk ve keyifli bir organizasyon oldu. Bayram görüşmelerine gündüz ailecek devam ederken, geceleri de "bireysel olarak elimden geleni yapma" başlığı altında bu gece de İpeknaz Hanım ve Emre (Malikler) Bey'le görüştük, yine Caddebostan'da. O kadar değerli insanlar ki bunlar yazmakla bitmez, bir de ne yazık ki az görüşür olduk bu aralar, malum hayat koşturmacası ahahah. Dönüşte de ağabeyi almak üzere uğradığım yerde Duygu Hanım, Ahmet Bey, Elvan Hanım ve Okan Bey'i görmüş ve kendileriyle de bayramlaşmış oldum. Bu arada Tina Hanım celebrity olduğundan bu yana benimle buluşmayı reddeder oldu, halbuki hatırlatırım ki onu ilk biz klibimizde oynatmıştık ama burayı okuyacağını zannetmediğim için nafile bir sitemden öteye geçmez bu satırlar kuvvetle muhtemel.


Yarın (perşembe yani) yine koca bir gün Beyoğlu taraflarında geçecek. Son kez uyarımı yapıyorum. Saat 23.00'te Sakareller & Mispis grupları olarak sizleri Peyote'de görmekten mutluluk duyacağız, bizi yalnız bırakmayın emi. Öyleyken böyle nokta bılogsıpot nokta kom.

Hiç yorum yok: