Perşembe, Kasım 11, 2010

Aruz



Bugün yine yürüdük okuldan Ilgın Hanım ile. Metroya kadar hiç fena değil ve otobüsle aynı hızda geldik sanırım, hava da çok güzeldi Antalya ılıklığında esiyordu rüzgar falan. Çok zaman sonra Hazal Hanım'ı gördüm, kısa da olsa sohbet ettik, dertliydi biraz, sonra da Sakareller provası vardı. Neden bilmem bugün baya yoruldum ama ben, okulda da ödevimi yaptım ayrıca boşluğumda. Bence çok iyi, bak kimse yapmaz bunu. Önceki gün de okuldaki başbakan ziyareti ve polis işgalini protesto ettik, gönül çok daha kalabalığını isterdi ama hiç yoktan iyiydik. Yazacak bir şey bulamayıp da laf olsun diye bilok yazmak da böyle bir şey olup, eski bilogırlarda bazen gelenekselleşir. Bir de birisiyle tanışacağınız varsa kesinlikle tanışıyorsunuz bence. Bir de alttaki yazıya attığım başlığa yazıda değinmeyi unuttum, şöyle ki beni Finlandiya camiası selebriti sayıyormuş. Herhalde oradaki engin performansımı unutmayan Fin san'at camiası, oradaki aileme baskı yapmış olacak ki geçen pazar sabahı kadıncağız (anne) aradı ve benim pek çok grupta çalan ünlü bir müzisyen olduğumu ve benle röportaj yapıp yapamayacağını sordu. Hohoyt derdim ama işte İngilizce o kadar güzel efektler barındırmıyor. Bir de stajımın keyifli olmasını çok istiyorum umarım olur da.

Hiç yorum yok: