Cumartesi, Kasım 20, 2010

Bayramlıklı


Bir bayramı daha geride bıraktık diye bir amca cümlesi ile başlıyorum bu yazıya. Görüşmeler, buluşmalar, konserler derken zaten çok çabuk geçti yine her şey. Hava da o kadar güzeldi ki insan tatil hiç bitmesin istiyor. Perşembe gecesi Peyote'deydik Sakareller olarak. Ben konsere çağırdığım herkesi bayramlaşalım diye çağırdığım için, bayramlıklarımla oradaydım. Hohoyt. Pek keyifli geçti konser, dostlarımız bizi bayram seyran demeden yalnız bırakmadı ve gelip dinlediler, bizden sonraki müthiş performanslarından evvel pek değerli Mispis grubu da bizi en önden izledi, maddi manevi desteklerini esirgemediler bizden. Ahahah. Maddiden kastım fiziksel destek ve pedalsal destek, sağolsun Zafer Bey beni garip distorşın tonumdan bir nebze olsun kurtardı bu pedalsal desteğiyle. Ben de bizim konser sonrası ufak iki molayı saymazsak Mispis'in tüm konserini dinledim. Baya baya keyifliydi, pırlanta gibi adamlar. Ahah. Emre Bey (Malikler) konsere gelmekle kalmadı -İpeknaz Hanım'cığım ile tabi ki- sonraki gün de bize gelip beni müzik programlarına boğdu, hoş ben onları çözene kadar 67 yıl geçebilir ama bir yerden başlamak lazım. Biraz da salı günkü sınav için mesaimi arttırmaya karar verdim bu güzel günde. Umarım vatana millete faydalı olur. Bu aralar yine garip bağlantılar, garip işler peşindeyim. Bir de elim değmişken Emir Bey'in myspace sayfasını yeni profile geçirdim, hoş gerçi oradaki kayıtlar çok eski ve güncellikten uzak ama en azından bir ev konseri videosu koydum falan filan. Bu tip şeyler şekerim. İki gündür boyna Finlandiya ile konuşuyorum, Susa Hanım (oradaki ailemin annesi) Finlandiya günlerim ile ilgili bir yazı istedi, bunların bir dergilerinde falan yayınlamak üzere, o da bir şeyler yazacakmış. Ben de yazdım gönderdim başlığı da "there and back again..." koydum tırnaklar içinde. Yakında Finlandiya'da kitabım falan çıkarsa şaşırmayın, ismini de Göllerin İçinden Canım koyabilirim misal.

1 yorum:

Merve dedi ki...

o sınav telaşını bilirim :) kpss için az ter dökmemiştik zamanında..