Pazar, Kasım 21, 2010

Sarı Dolmuş


Dün prova dönüşü Kadıköy'e varıp Barış Bey'le ayrıldıktan sonra, durağa geldim, otobüs geçer mi diye düşünmeye başladım, tam o anda, tramvay yolundan giden iki kişi taşıyan bir motorsiklet, raylardan ötürü kaydı ve devrildi, Allah'tan yavaş gidiyorlardı ve üzerleri kalındı, ayrıca kask takmasalardı kafaları bir miktar yere sürtülmüş olacaktı ama bir şey olmadı. Yolun karşısından olayı görüp müdahale eden sarhoşça bir adam sürekli inşallah Beşiktaşlı değilsiniz deyip durdu, ne anlatmaya çalışıyordu bir fikrim olmayacak sanırım hiç bir zaman.


Sonra olay çözüldü ve motorsikletli ikili uzaklaştı, derken dolmuş yaklaştı bir tane ve bir anda altı kişi dolmuşa bindik, üç genç vardı arkaya oturdu, benim yol verdiğim iki adam vardı yaşlıca, onlarla ben de öne oturduk, genç bir dolmuş şoförü ve ön koltukta da arkadaşı vardı. Yanımdaki adamın elinde klarnet üzerinde takım elbise vardı, Migros'tan geçer mi dedi, şoför Caddebostan mı dedi, evet dedi adam, geçer dedi, klarnetçi de yalnız bu kadar var be abicim diyerek bir lira falan uzattı ama istersen çala çala gideriz dedi, sonra herkes paralarını verdi etti ve adam gerçekten etrafı kolaçan edip rahatsız olacak uyuzlukta birini görmeyince çalmaya başladı, ben inene kadar iki oynak türkü, bir de Sezen Aksu çaldı, her şarkının sonunda da büyük alkış topladı, hatta gaza gelip genç şoföre, abim, sen şimdi millet inince bana bir bira ısmarlarsın di mi valla ısmarlarsın ha dedi, emrivaki yaptı falan, evin orada inesim gelmedi pek, gecenin 23.45'inde böyle radikal bir dolmuşa denk gelmek beni mutlu etti.


Bir de pek değerli dostların yaptığı böyle havalı bir moda takip platformu var -moda takip platformu vay maşşallah- ismi de Celebrity Fashion Directory. Ben aşırı derecede modayla ilgili bir insan olmasam bile, ne zaman sayfaya girsem bir yarım saat gezinmiş buluyorum kendimi, size de tavsiye ederim yani, ilginizi çekeceği kanısındayım. Sağda da linki var zaten ileriki zamanlar için.

1 yorum:

Eylül dedi ki...

Emir bey, çok teşekkür ederiz, yaşasın. :)