Pazartesi, Aralık 27, 2010

Taşoda Aralık 2010



Bana öyle geldi ki tarihimizin en güzel konserini verdik geçen perşembe Emir Bey olarak. Dinleyici dostlardan da aldığım geri dönüşlerin bir kısmı doğrultusunda dışarı da istediğimiz sesi verebildiğimizi öğrendim. Diyeceğim odur ki beğenmeyen olabilir, lakin benim (hatta bizim) yapmak ve yansıtmak istediğimiz müzik ve ses buydu, ben çok mutluyum bu sebebten. Nağme Hanım'a, Nil İpek Hanım'a, Umut Bey'e, Uluç Bey'e, Tufan Bey'e ne kadar teşekkür etsem azdır, hepsinin yaptığımızın işin güzelleşmesine katkısı çok büyük! İsterdim ki bugüne kadar tanıdığım, sevdiğim, örnek aldığım herkes bu konseri dinleseydi, kendimizi bu kadar iyi ifade etmişken dinlemek gerekirdi bu konseri diye düşünüyorum.


Neyse şimdilik elimizde İrem Hanım'ın çektiği bir kaç pek güzel kare var, yenileri geldikçe alakasız yazılara eklerim. Emir Bey konserinin ardından Lemur vardı sahnede. Nil İpek Hanım hiç inmeden devam etti yani. Lemur sevgimiz sonsuz, artık kendilerini myspace sayfalarından dinleyebilir, facebook sayfalarından da takip edebilirsiniz. İnternetin güzellikleri. Sonrasında da Sakareller olarak çıktık sahneye. Beni tanıyan ve yaşça büyük olan kitlenin dışında insanlarda "bu ne olum" gibi bir genel ifade vardı. Ahahah. Ben çok eğlendim konserde, bir hareketlilik geldi sürekli sağa sola gittim, Bahadır Ağabey uyardı "bir dur" dedi sonra daha az dolandım. Ahahah. Bunun da çok güzel fotoğrafları var Nil İpek Hanım imzalı, başkaları da gelecek yakında. Hasılı kelam bir Taşoda'yı daha atlattık, her şey gayet güzel geçti üstelik!

4 yorum:

D. dedi ki...

hahahahaha bi an gozumde canlandiramadm saga sola gdsni emir aksoy :D:D:D oleki ben sni telefonla bile dinlettim bi arkadasima, o sekilde bi fan kitlen var yani.

Mystery dedi ki...

çok sevindim güzel geçmesine. ben sizin grubu kemik abi'yle tanıdım. bi arkadaşım sizden birini tanıyodu, o dinletmişti. sonra facebook grubunuza, videolarınıza derken bloga denk geldim. nil ipek hülagü'nün saçlarına bayılıyorum ilk fırsatta iletirsen çok sevinirim :) kemik abi de favorim. bunların dışında senin seslendirdiğin 'yani' de facebook paylaşımlarım arasında :) naif sesleri çok severim. başarılarınızın devamını diliyorum ben. canı müzik dinlemek istediğinde şarkılarınızı dinleyen biri var burda, haberiniz olsun :)

Adsız dedi ki...

gercekten tek kelımeyle guzeldı ılk defa sızlerı dınledım ve bekledıgımden daha da perfectı::)tebrıkler ...

Emir Bey dedi ki...

d: vay telefonla bağlantı falan maşallah, çok hareketliydim yahu sorma =)

mystery: teşekkürler, kemik abi emir yargın'ın yani ritimcimizin kendi projesinden bir parça, kendi bestesi, geçenlerde onu akustik çaldık longway from home çekimlerinde emir bey'in kadrosuyla çok keyifli oldu herkes pek beğendi, yakında emir yargın'ın kendi albümü çıkacak o zaman rahat rahat dinlersiniz =)

?: teşekkürler yorumunuz için