Perşembe, Şubat 10, 2011

Dünya



Dünyayı yazacak kadar şey birikti bu aralar, neyse ki siyaset falan yazmıyorum buralara pek. Tamamen küfür dolardı biloğuma yazık olurdu. Okulda ilişik kesme maratonuna katıldım bugün. Kuş bakışı bir kamera koyup hızlandırılıp izlenmelik bir gündü. Aynı yoldan 45 kez farklı yönlere geçen bir nokta. Neyse ki zamanla yarışımı başarıyla kazandım. Kimliğimizi kaybettirtenler utansın arkadaş. Öyle büyük bir değişim sürecinin içindeyim ki daha kendim bile tam idrak edemedim, umarım en kısa zamanda en güzel şekilde rayına oturur her şey. Koşturmacalar bitmek bilmiyor tabi, daha bir kaç hafta belki de bir kaç ay devam edecek ufak tefek tonlarca iş var.

1 yorum:

kanuni baha efendi dedi ki...

mezun olanlar genelde: "kardeşim, ne mezuniyeti ya, öğrencilik süpermiş meğer! keşke uzataydım" der.. şimdilik bunları duymamak sevindirici =)