Çarşamba, Mayıs 11, 2011

Perşembe ve Cuma



Merhabalar efendiler,
Bu hafta perşembe ve cuma günü iki ayrı konser var,
sizleri haberdar etmek istedim, gelmeyeni hırpalıyoruz.



12 Mayıs Perşembe // Emir Yargın "Tokat" Albüm Lansmanı @ Ghetto



10 senedir birlikte müzik yaptığım kadim dostum kendi albümünü yayınlıyor,
ben de sahnede ona eşlik edeceğim, elektronik öğeler içeren yaratıcı
pop müzik, danse etmeye, eğlenmeye uygun. Saat tam 22.00'de
Ghetto'da olacak konser, lansman olduğu için uzun sürmez ama
çok keyifli olacak gibi. İstediğiniz kadar davetiyem mevcut.

http://www.ghettoist.net/tr/etkinlik/emir-yargin-tokat-album-lansman-konseri-236/




13 Mayıs Cuma // Sakareller @ İTÜ Taşkışla Bahar Şenliği



2003'te kurulmuş Türkçe sözlü bence yaratıcı bir rock müzik yapan
Sakareller'in konseri bu da. 2010 Mayıs'ta ilk albüm "Beş Dakika Daha"
yayınlanmıştı ben de geçen yaz dahil olmuştum gruba Uğur Bey'in yerine,
o gece 5 grup çıkacak sanırım saat 20.00 - 21.00 arası
sahnede biz olacağız, kampüs de yakın, etkinlik de ücretsiz.

http://bant.tv/news/?p=1205



Sevgiler, saygılar.


Hiç yorum yok: