Perşembe, Haziran 23, 2011

Keren Ann - The Harder Ships of the World (4)


Bugünkü bu güzel şarkımızı ofisten değerli dostlarım Nihan Hanım ve Özkan Bey'e ithaf ediyorum. Tolga Bey'in bu güzel fotoğrafıyla birlikte.


Aynı insanın aynı albümünden ikinci şarkı bu yazdığım. "Bence mükemmel şarkılar" serimin dördüncü şarkısı. Sakin, etkili sesli kadınlar ekolünden gidiyorum, fark ettiğiniz üzere tehlikeli sularda yüzüyorum. Cat Power, Keren Ann falan riskli seçimler bunlar. Ama bu denli etkileyici şarkılar yapabiliyorken insanlar, bunu birileri daha fark etsin diye uğraşmamak ayıp. Aşağıdaki Onor Bumbum'un "Hayatın" şarkısı da "bence mükemmel şarkılar" kategorisinde ama iznini almadan mp3 olarak paylaşmak yerine başka bir yazının altına embettim. Neyse konumuz bu değil de bu Keren Ann'le ne yapacağız hiç bilmiyorum, insanı huzur vererek üzüyor, bir nevi Emir Bey'le amaçladığımız şey. Hahah. Buyurun buradan indirin.


Keren Ann'in 2007 çıkışlı Keren Ann albümünden bu şarkımız da... Üç noktamı da koyup müsaademi isterim artık. Denilebilecek pek bir şey yok yahu bence, dinleyin kâfi...


"we sail the harder ships of the world
to the greater grips of the land
to the further lights of the soul"


Hiç yorum yok: