Pazar, Haziran 12, 2011

Kulak Ağacı


Bugün Cadde'de yürürken Merve Hanım ve Ilgın Hanım'la kulaklı bir ağaç gördük, inanır mısınız? Vallahi ilk ben gördüm keza kulağı tıpkı benimki gibiydi, belki de bu yüzden ilk ben görmüşümdür. Sen hiç gördün mü tek kulaklı bir ağaç? Olur mu hiç tek kulak dön de aynaya bak hey! Şu duvarların dili olsa da konuşsa dedikleri gibi demek ki bir grup insan da yaklaşık 40 kez şu ağaçların kulağı olsa da dinlese demiş olsa gerek ki olmuş.

Belirsizlik ise artık hayatımın vazgeçilmez bir parçası oldu. Yok efendim iki adım önümü göreyim, azıcık ileriye dönük plan yapayım falan külliyen yalan. Daha ziyade "bakalım ne olacak", "hayırlısı", "göreceğiz" gibi kalıplar hayatımda yer alıyor artık. Bir yandan ne zaman televizyona baksam eve geldiğimden beri "vay a.k.(p)" diyorum. Soranlara istikrardan öldük deriz artık. Her neyse iki güzel video ile bu yazıma bir son vereyim madem. Tatlar kaçmasın. Bugün ayrıca 87 milyarda bir olacak bir olayı bizzat yaşadım ve Ilgın Hanım'la aynı anda koro olarak "Ülker içim laktaz süt, hazmı kolay gaz yapmaz" melodisini söyledik Merve Hanım'a.

Onor Bumbum'un ikinci klibi Vurursun Patlar'a geldi. Yönetmenlik koltuğunda Emir Yargın'ı görüyoruz üstelik bu sefer.




İkinci videomuz ise, canımız ciğerimiz, sevdiğimiz saf müzik projemiz Long Way From Home'un yeni videosu. Levent Bey'in öncülüğündeki müthiş projenin bu seferki konukları Nouvelle Vague. Fazla söze gerek yok:





İyi haftalar dileyelim tüm herkese. Bu arada "bence mükemmel olan şarkılar" serime devam edeceğim tabi ki, hatta Ilgın Hanım'ın önerisiyle sadece indirme linki değil bir de şarkıyı o an dinleyebileceğiniz bir başka link de koyacağım ki, severseniz indiresiniz. İlk ikisini de tekrar düzenleyeceğim vaktim olunca buna göre.

4 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

"istikrardan ölmek"
büyüksünüz üstadım, böyle şarkı yapalım:)

scarlet dedi ki...

konserlerindeyken içimden geçirmiştim 'long way from home'dan gelir yine bi güzellik diye, yanılmamışım, oley!

francesca mckennitt dedi ki...

Emir Yargın'ı da ne çok duymaya başladık bugünlerde.

Emir Bey dedi ki...

fantom: vallahi şarkı yapalım biraz yahu!

scarlet: gelmez mi hiç =)

francesca: duymak sorun değil umarım beğeniliyordur =)