Cumartesi, Temmuz 02, 2011

Basit Yaşamak Hayatı


Hep istediğim şeylerden birisi şuydu: Şimdi internette ilgili olduğunuz, birbiriyle bağlantılı ya da bağımsız pek çok site, link, profil, hesap var. Bunları 47 tane link vermeden nasıl tek bir yerde toplayabiliriz diye düşünüyordum. Geçen aydı sanırım Emir Yargın efendi bahsetmişti böyle bir siteden. Ben de sonunda ilk fırsatta kendi hesabımı açtım. İnternette benimle ilgili bulunabilecek her şeyi tek bir sayfada topladım, rahatladım. Siz de göz atabilir, aynı dertten muzdaripseniz kendinize de yapabilirsiniz:


Bu hafta gerçekten aksiyona doyulası bir haftaydı. Perşembe günü 4. ayım sonunda çalıştığım yerden ayrıldım, birbirinden değerli dostlar kazandığımı bir kez daha fark ettim. Cuma günü yani dün gerçek diplomamı almak üzere fakültemin mezuniyet törenine katıldım. Sonunda bir diplomam var! Güzel bir şey anons edilmek, sahneye çıkmak, onca sahneye çıkıp, dün ayrıca heyecanlanmak da garipti. Tören biter bitmez bastıran sağanak yağış ise pek iyi oldu. Sonrasında Dilara Hanım ve Ebru Hanım'ın yanlarına gittik, iş dünyasından konuştuk. Sonrasında da eve döndüm. Kepimi cübbemi takıp girdim evden içeri.

Evvelki haftasonu Toros Bey, Umut Bey birlikte bir şarkı çalmıştık. Basit isminde. Bestesi bana ait. Sözlerini de Levent Sevi efendinin iki ayrı şiirinin birer dörtlüğünden derlemiştim. Haluk Can Bey ve Mert Bey de geldiler, kaydettiler, Pelin Hanım ve Duygu Hanım da sabrettiler. Sonunda ortaya şöyle bir şey çıktı. Ne yazık ki besteler cover'lar kadar ilgi görmüyor, haliyle herkes aşina olduğu şeyleri daha çok seviyor ama olsun. Yine de yorumlarını esirgemeyen tüm dost ve tanıdıklara çok teşekkür ediyorum.




Basit

Göğün içinden bir martı
yere konup yürüyor saatlerce.
Belki de en zor zanaat
basit yaşamak hayatı.

Gidecek bir yeri düşlüyorum:
Sırtında dolaştırıyor beni zümrüd-ü anka.
Ayaklarım yanıyor, görüyorum yeni dünyayı
ama ben kıpırdayamıyorum hâlâ.

Güfte: Levent Sevi
Beste: Emir Aksoy

Şiirlerin orjinal metinlerine bu iki bağlantıdan ulaşabilirsiniz:



Görüntü ve ses: Haluk Can Dizdaroğlu, Mert Dikmen

Emir Aksoy: Vokal, gitar
Umut Şimşekli: Kontrbas
Toros Energin: Piyano

18.06.2011 // Toros'un evi // Ortaköy



Benzer Emir Bey videoları için buradan buyrun: Emir Bey // Vimeo

Hiç yorum yok: