Salı, Eylül 27, 2011

Mavi Büyücüler


Bir vakit önce, bir başka blog daha açmıştım. Müzik defteri gibi kullanmak için. Yaptığımız kayıtları tek bir sayfa altında toplamak bu blogun amacıydı. Sonra baktım ki bir şeyler kaydedince, onla ilgili yazmak da geliyor içimden, oraya ayrı buraya ayrı yazmak bana samimi gelmiyor, neticede o blogu devreden çıkarttım. Sonra düşündüm ki o blog devrede dursun. Videoların kayıtların altında sadece künyeleri yazsın, ben yine o videoyla ilgili bir şey yazmak istersem buraya yazayım dedim. Neticede "Mavi Büyücüler" isimli blogumu tekrar çalışır hale getirdim. Tüm videolarımızı yavaş yavaş oradan paylaşacağım, belki zaman içinde tarihleri, görünümleri, sıralanışlarıyla ilgili değişiklikler de yaparım. Şimdilik paylaştıklarımda eser ve künyesi mevcut. Buyrun siz de göz atın, bu portfolyovari girişimde gözünüze çarpan bir eksik, eğretilik varsa bunları söyleyin. Huzurlarınızda:


Hiç yorum yok: