Cuma, Ekim 28, 2011

Konser


Dün gece Müzik Kulübü'nün (BÜMK) düzenlediği Van'a Yardım Konseri vardı. Sağolsunlar bizi de davet ettiler biz de 2 şarkı seslendirdik. Ben gibi pek çok Müzik Kulübü'nden yolu geçmiş dostumuz, arkadaşımız, tanıdığımız ve tanımadığımız müziksever de vardı sahnede. Korolar vardı sonra. Emine Hoca bir arkadaşıyla birlikte programın açılışında çaldı hatta. Geç başlayıp geç bitse de çok keyifliydi her şey. Bu kadar çok grup ve bu kadar acele bir organizasyon olduğunu düşünürsek buna da şükür demek lazım tabi ki! Dediğim gibi yakınacak bir şey yok her şey çok güzeldi. Dememişim ya neyse.



Az önce yazıya ara verip Dyna Blaster adlı güzide oyunu bitirdim geldim. Özlemişim iyi oldu.

Neyse ilk bölüm klasik müzik ağırlıklı bir bölümdü kastım klasik batı müziği. Biz de Emir Bey olarak ikinci bölümün başında çıkacaktık, tabi ki saat sebebiyle pek çok dinleyiciyi kaybettik ama en azından ses ayarlamamızı bir nebze olsun yapabildik Ozan Bey'in de katkılarıyla. Ben ilk kez sahnede gitar çalmaksızın şarkı söyledim ki bu baya da hoşuma gitti bundan sonra yapasım geldi. Uluç Bey, Tufan Bey ve Umut Bey bana eşlik ettiler sahnede ve son anda sürpriz bir konuğumuz oldu; pek değerli Emir Ağabey de bize saksafonuyla katıldı. Umut Bey'le ikimiz çıkmayı planlarken (vokal ve bas gitar) bir anda böyle güzel bir beşli olmak ayrıca güzeldi. Değirmenler ve Yani çaldık. Bence hoş oldular, uzun soloları oldu ikisinin de, umarım dinleyenler de keyif almıştır. Bundan sonra elektrikli enstrümanlara biraz daha sıcak bakacağım sanırım.


Bizden sonra önce Tufan Bey, Uluç Bey, Masis Bey ve Fırat Bey vardı tabi Emir Ağabey'le birlikte, biri Eyfel Kola adlı Uluç Bey bestesi olmak üzere 3 şarkı çaldılar. Ardından Yora sahne aldı. Onlar da 3 şarkı çaldılar sanırım başta bir tane çaldılarsa ben yokken 4 de olabilir. Son şarkı olarak favori şarkılarımdan Bugün'ü çaldılar, pek güzel şarkı bağıra çağıra eşlik edesi geliyor insanın, sesime dik gelse de. Hahah. Ne güzel grup! Ayrıca Funda Gül Hanım'ı sahnede gördükçe Nil İpek Hanım'ı daha da çok özledim. Daha da sonra gecenin sonunda ki saat sanırım gece yarısını geçmişti Boğaziçi Caz Korosu sahne aldı. Hani şu dünya şampiyonu olan, ödüllere doymayan, Masis Bey'in yönetimindeki güzel insanlar topluluğu. Dinlemesi zaten inanılmaz keyifli bunun yanı sıra izlemesi de bir o kadar keyifli bu koroyu!



Sonrasında gece bitti evli evine köylü köyüne. Müzik Kulübü'nü takdir ettim kısa sürede güzel bir iş hazırlayabildikleri için. Konser yapmayalı da baya zaman olmuştu 2 şarkı da olsa pek keyif aldım ben. Bunun dışında tam bir haftadır Merve Hanım'la geziyoruz ve vakit geçiriyoruz, malum görüşecek az zamanımız var, o az zamanı verimli kullanmak gerek. Yarın akşam da Cadde'de Fener Alayı'na katılacağız hep birlikte, işi gücü olmayanları bekleriz, gerçekten keyifli oluyor. Hükümetin tören, resepsiyon ve kutlamaları iptal etmesine gelince, kim ne kadar sinirlenirse sinirlensin, buna sinirlenen kesimle hükümetin oy aldığı kesim kesişmiyor, neticede değişen bir şey olmaz, milyarlarca diğer olay gibi 2-3 gün sonra unutulur gider, sinirlenen sinirlendiğiyle kalır. Yine de sinirlenmek de iyidir. Bu konuyla ilgili basın açıklamamı da tamamladıktan sonra son ve önemli bir soru soracağım.


Buradan itibaren yazının en önemli bölümündesiniz, lütfen yardımcı olun bana!

Ne olur bilgisayardan anlayan insanlar bana yardım etsin. Şimdi masaüstü bilgisayarım yaklaşık 1 senedir upload özelliğini kaybetti. Şöyle ki internetimde bir problem yok, download ile ilgili bir sorun yok, aynı modemden internet kullandığımız laptop'un upload sorunu da yok, virüs programıyla alakası yok, problem nerede olabilir? Her yöntemi denedim ama bulamadım, siz de azıcık yardım edin de upload problemimi aşıp yeniden "benim için mükemmel şarkılar" serisine (misal) devam edeyim gönül rahatlığıyla. Gmail, Youtube, Vimeo, Facebook, Mediafire tüm bu saydığım sitemlerde eğer yükleyeceğim dosya 1MB'nin üzerindeyse bir anda yükleme ibaresi %90'a kadar gelip sonra orada kalıyor ve hata veriyor. N'olur yardım edin, zor durumdayım gençler. Bir şarkı göndermek için bile bilgisayar değişmez, usp taşınmaz, aynı ev içinde böyle zulüm olmamalı.

Not: Azıcık vaktiniz varsa verdiğim tüm bağlantılara tıklamanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: