Pazartesi, Ekim 10, 2011

MM - MB - KB


Yoğun geçen günler yaşıyorum, bir yandan über bir boşluk içindeyken hem de. Aylar sonra yaşadığım en korkunç pazarı yaşadım bugün, hep havanın yüzünden, 2-3 ayrı programı iptal ettirdi resmen. Pazar dediğin akşam Kadıköy'e falan gidilir en basitinden. Püf tüm gün evde uyuz uyuz oturdum. Bulaşık makinesine küstüm bir de, çünkü içindekiler üçte birini temizlememiş. Onları da elde yıkadım artık. Evde otururken, Mavi Büyücüler'i yavaş yavaş güncellemeye devam ediyorum, düzenliyorum bir yandan.

Dün Mabel Matiz konserine gittim. Televizyonda bir programda denk gelmiştim geçen haftalarda, ondan çok daha evveline dayanıyor ismini duymam, akılda kalıcı isim ne de olsa. Televizyonda itici gelmişti açıkçası ama konserde tam anlamıyla fikrim değişti. Hem müzik, besteler, hem Mabel Matiz çok sempatikti. Salon da ayrıca konser vermek için güzel bir yer, zihnime not ettim lansman yaparsam orada yapabilirim. Neyse size de tavsiye ederim bu müziği, "Rumeli Türküleri" diye bir etiket belirdi kafamda şarkıları dinlerken. Ayrıca bir de konserde sahne arkasına yansıtılan ve canlı olarak çizilen dillere destan görseller vardı. İlk klibi de pek güzel geldi renkler, insanlar. O klipteki kıvırcık saçlı hanımefendiydi görselleri yapan. Ayrıca sahnede çalan kadro da baya iddialı. Canberk Bey vesilesiyle haberdar olmadık mı biz de bu olaylardan zaten.


Canberk Bey demişken, en son videomuzu henüz izlememiş olanlar buradan buyursunlar hemen. Çok sevdiğim bir şarkı olan Kimse Bilmez'i yorumladık, Canberk Bey ve Melis Hanım'la birlikte. Haluk Can Bey ve Mert Bey'in katkılarıyla bir videomuz daha olmuş oldu, emeği geçen herkese nice teşekkürler. Kimse Bilmez de neymiş diyenler de buradan buyursun.

Hiç yorum yok: