Cuma, Haziran 01, 2012

Uykunuzu Getirivereyim


Geçtiğimiz günleri pek özlediğim İstanbul'la bütünleşerek geçirdim. Havaların ısrarla tam olarak güzelleşememesine rağmen elimden gelenin en iyisini yapmaya gayret ettim. Ben yokken İstanbul britliğe özenmiş, sanırsınız Londra. Bir yağmur yağmalar, ardından güneş açmalar, ardından sel götürmeler falan. Neyse yine de çok güzel tabi o ayrı. Bu geçtiğimiz iki hafta sürecinde annemle gerek Anadolu gerek Avrupa taraflarında yürüyüşler tertip ettik, hayranı olduğum ve bir parçası olmaktan gurur duyduğum Türk Müziği Kulübü'nün koro konserinde sahne aldım hatta bir de solo okudum (Allah kabul etsin), yakın arkadaşlarımı evlendirdim, pek çok özlediğim insanı gördüm, pek çok güzel müzik dinledim. Bunları aslında doğru düzgün not alıp paylaşmak lazımdı ama neyse. Ayın 7'si olan Perşembe akşamı bir Emir Bey konseri koyduk. Kim kim çalacağımız her gün değişse de sanırım konser gerçekleşecek bir şekil. Perşembe akşamı şayet Madonna Hanım'ı dinlemeyecekseniz, gelin bizi dinleyin, bakın hem girişi ücretsiz konser yaptık, müzikseverlerin yanındayız mesajı da verdik daha ne yapalım. Konser Baykuş'ta olacak bu arada. Buradan da etkinlik detaylarına göz atabilirsiniz. Bu aralar çevirip çevirip şu şarkıyı dinliyorum bir de, bir konserlerini yakalamam farz oldu, albümlerini almam da! Bir de geçen akşam Umut Bey vesilesiyle Cem Özel konserine gittim, evet neyse ki güzel müzik yapan insanlar var dedirtti bana tekrar. Gitmeden de klibini izleyip pek beğenmiştim zaten, siz de beğenin buyurun. Dediğim gibi perşembe akşamı da Madonna Hanım'la sözleşmediyseniz benle sözleşin 21.00 civarlarında Baykuş'a buyurun. İş aramalarım fikrine değer verdiğim ve deneyimine güvendiğim insanlarla görüşmeler düzenlemek şeklinde devam ediyor. Siz de fikrine değer verilebilecek biriyseniz ve deneyimleriniz güvenimi uyandıracaksa, sağ üstte görülen mail adresime bir adet CV, bir vesikalık ve cinsiyet farkı gütmeksizin bir adet bikinili boy fotoğrafınızı gönderin, sizinle de görüşelim, malum biz size döneriz.

Hiç yorum yok: