Perşembe, Ekim 18, 2012

Fotoğraflar Albümler


Son bir kaç gün içinde facebook hesabı üzerinden evvelden oluşturulmuş albümlere yüklemeler yaptım, etrafa fotoğraflar saçtım. Bunların ilki 2 önceki yazıda bahsi geçen Nil İpek Hanım'ın hazırladığı afişleri Emir Bey sayfasına yüklemek oldu. Buradan göz atılabilir. Ardından son konserimizden bir kaç kareyi paylaştım yine Emir Bey sayfasında yer alan İcrâ isimli albümün içinde. Ardından müzikal paylaşımlar yetmemişçesine konserden artan diğer fotoğrafları da tam şurada paylaştım. Son olarak da Yashica'mın son ürünlerini ilgili albüme eklemek suretiyle paylaştım. Vaktiniz olursa buyurun gezin, hepsi halka açık paylaşımlar.

Fotoğraf hususunda bir diğer heyecan verici gelişme de teyzemin bir süre evvel bana verdiği bir başka benden yaşlıca makineye bugün film taktırmamla vuku buldu. Pamuk Ticaret'in efsanevi ismi, Sirkeci'nin Al Pacino'su Şahabettin Bey makinenin bir problemi olmadığını belirtti -poz sayacı hariç- ben de ilk filmimle çekimlere başladım. Makinemiz markası Beroquick, modeli KB 135. Sie ist aus Berlin, Deutschland. Hatta 5-10 dakika evvel az ışıkta annemin üzerinde ve ışıksız ortamda 2 adet de flaşlı poz çekmeyi denedim. Yashica'ya göre en farklı olan yanı mesafe ayarını göz kararı yapmanız. Bakalım, sanırım bayram sonrasında ilk iş bu filmi yıkatmak olacak. İnternette yaptığım hızlı bir araştırma sonucunda hangisinin daha yaşlı olduğunun gerçekten anlayamadım. İki model de 70'lerde çıkmış.


Her neyse, bir de şu Kamu Haber diye bir tarifesine üye olmuştum bir vakit Turkcell'in, neden oldum hiç bir fikrim yok hâlâ aradan geçen bunca aydan ve her öğlen gelen mesajlardan sonra. Neyse neticede şunu anladım ki kamu sektörü uzmana uzman yardımcısına doyamadı arkadaş, her gün bilmem neresi uzman ve uzman yardımcısı alacak. Bir konuda uzman olamadık bari yardımcısı mı olsaydık ne.

Bu esnada hayatta hoş gelişmeler de olmuyor değil, aynı gün içinde bazen hem müthiş bir insanla kahve içebiliyor, hem Merve Hanım'ın ata binebilme ihtimalini seviyor, hem de musîkişinas bir dosttan Hacı Arif Bey'in en sevdiğim muhayyer eserini dinleyebiliyorum. Evet Hacı Arif Bey sevilmez mi dediğinizi duyar gibiyim. Hayat güzel ve Yora'nın umursamazlığı henüz bana sirayet etmedi, yine de daha iyisini düşlemeye devam ediyorum sinsi sinsi. Bir de bu aralar Allah sizi inandırsın, ttnetmüzik, soundcloud, youtube falan derken last.fm bana küstü küsecek. Şöyle az cayır cayır bir şeyler dinleyelim de listeler kendine gelsin.

Not: Bu havalı fotoğrafımı anneme borçluyum.

Hiç yorum yok: