Pazartesi, Ocak 07, 2013

Saklıkent


Meteorolojiden gayri bir bilim dalı olmasın ki teknoloji ilerledikçe o gerilesin. Böyle bir tahminsizlik böyle bir "sallayayım da belki tutarcılık" ben hayatımda görmedim. 2-3 senedir iyiden iyiye ayyuka çıktı bunların bu tavırları. Eskiden havalı gelen ama artık içi boşalmış kalıplar kullanıyorlar, yok efendim balkanlardan gelen soğuk hava dalgasıymış, iç kesimlerde sis ve don tehlikesiymiş, sürücülerin dikkatli olması gerekliymiş falan filan. Sizi dinleyip yola çıkan sürücünün insanın vay haline. Eline aldığı şemsiyeyi kapalı olarak taşırken ya da kuru bir havada bot giydiği için size küfreden nice insanlar var bir bilseniz. Saatli maarif takvimlerinde olan tahminler bile her zaman sizden daha doğru oluyor utanın!

Neyse bugün sihirli metrobüse bindim twitter'da belirttiğim üzre. Sabah kalktım evden çıktım açık ve soğuk bir hava var, metrobüse bindim, uyukladım, bir indim Zincirlikuyu'da huuuuuuuuuuuuu. Sanırsınız iyice çalkalanmış bir yarım cam kürenin içine hapsolmuşuz. Tüm gün delilercesine yağdı evet, artık bir ofis insanı olarak pek umursamadım tabi dışarıda yağan karı. Bu arada sabah attığım bu klasik "kendi kendine konuşan insan" tweet'i ile, bugüne kadar yazdıklarım içinde en klişe, en klasik tarzda tweet'imi de atmış oldum.


Son olarak Perşembe akşamına ise kimselere söz vermeyin, Mehmet Ali Birand da bu gruba dahil. Ona da söz vermeyin. Beyoğlu'na gelin, artık bizim kendimizi ev sahibi olarak gördüğümüz mekanımız 60 m2'de Nil İpek Hanım ve benim bestelerimiz ve sevdiğimiz bir kaç şarkıyı dinleyin. Bir aksilik olmazsa 2-3 yeni şarkımız da olacak bu konserde. Etkinliğin detayları burada, Nil İpek Hanım'ın tasarladığı pek sevimli kroki / afiş de şurada. Şunun şurası Emir Bey olarak ayda bir konser ortalamamız var çok da sık boğaz etmiyoruz sizi. Kurallarımız net, 21:30'da hakikaten müzik başlar, müzik sürerken konuşulmaz. Evet.

* Yıllar evvel Saklıkent'ten bir kare, kar fotoğrafı koymayanı dövüyorlarmış, dayak yemeyelim diye bunlar hep, Antalya'nın da gayet karlı yerleri var gördüğünüz üzre, bir de Saklıkent ne kadar güzel bir yer ismidir.

2 yorum:

cledora dedi ki...

ben yıllar önce küçük bir kızken blog yazmaya başladığımda emir bey'in her yazdığını okurdum. ona çok özenirdim değişik bir uslupla yazardı. sonradan şarkılar söyleyip konserler vermeye başladı. şimdi bi vidyosuna rastladım. çok hoşuma gitti dinlemek. emir bey'in yaşamı çok huzur dolu gibi,
su altında yaşıyormuşçasına sakin sanki. bütün gece oturup sohbet etmek istediğim bir insan, yanında olmaktan güven duyacağım. o ve onun gibi arkadaşları olsun, bir evin salonunda. onlar konuşsun gülüşsün, ben dinleyeyim, sonra ben de katılayım onlara. çay içelim

Emir Bey dedi ki...

Vaktinizin uyduğu bir konserimize bekleriz efendim, tanışır, çay içer, sohbet de ederiz, zaten sohbetin çayla olanı makbuldür. =) Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için, blog'un hemen sağ tarafındaki "emir bey" logosuna tıklarsanız bizim video'ların hepsine ulaşabilirsiniz.