Çarşamba, Şubat 20, 2013

Nilipekseveriz.


Hafta sonu 2 albüm aldım demiştim, biri güncel biri bir kaç yaşında (düşündüm de 8 yaşında vay arkadaş) olan albümlerdi bunlar. Birsen Tezer'in İkinci Cihan (2013) albümü ve Replikas'ın Avaz (2005) albümü. Replikas'tan bir şarkı paylaşmıştım aşağıdaki yazıların birinde, gerçekten güzel bir albüm, Replikas zaten canavar bir grup benim değerlendirmemin üstünde/ötesinde. Neyse albümü dinlemeye devam ediyorum, bu haftamı bu 2 albüme ayırdım. Gelelim Birsen Tezer'in ikinci albümüne. Yine tüm zerafetiyle ve dinginliğiyle size pek çok güzellik sunuyor bu albüm. Şarkılar ayrı güzel, icrâlar ayrı, o icrâları yapanlarsa apayrı. Öpüp başa koymalık bir albüm. Kaç haftadır bekledim gidip almadan dinlemeyeceğim diye, sonunda geçen hafta sonu aldık Merve Hanımcığım'la. O fizy'den falan dinleyerek baya kapmış şarkıları, eşlik ediyordu yolda. Neyse sizler de alın, dinleyin, iyi ki kendi albümlerini yapmaya başladı Birsen Tezer, 2 müthiş albüm kazandırdı enteresan müzik camiamıza. Bu da tadımlık olsun, tüm iş günlerine ama en çok da en sevdiğimiz pazartesilere gelsin: Kuş Masalı.

Gelelim bir diğer müzikli konumuza. Pek sevdiğimiz güzel sesli, güzel kişilikli, her şeyin en güzelini üreten ve yaptığı üretimin doğallığından ötürü güzel de bir mütevazılığa sahip dostumuz Nil İpek Hanım, biraz ittirip kaktırmalar sonucu kendi sayfasını açtı. Siz de buradan göz atın ve beğenin. Bireysel üretimlerinin yanı sıra içinde parmağı olan işleri de paylaşacaktır diye düşünüyorum, bu da gayet geniş ve zengin bir paylaşım çeşitliliği demek oluyor. Hatta kalın bence, gördükleriniz olabilir, görecekleriniz olabilir, bildikleriniz olabilir şaşıracaklarınız olabilir. Böyle işte.


Son olarak Ayça Hanım'a neden destek olduğumuzu bir kez daha anlamak için şu video'yu da izliyoruz. "Koş Ayça koş!" diyoruz ve biliyoruz ki o koşmaya başlarsa kimse onu yakalayamaz, ölüm bile. Bir de şunu fark ettim ki metrobüs twit'lerime düzenli devam edersem bir gün gerçekten bir milyar takipçim olacak korkarım. Metrobüs sells! Bir gün metrobüsle ilgili ayrıca bir deneme yazacağım.

Hiç yorum yok: