Salı, Şubat 05, 2013

Whenever There Is You*


Dün -yani alttaki yazıda- o kadar afişten bahsedip afişi koymayı unutmam çok iyi olmuş. O yüzden bugün bir yazı daha yazmam gerekti. Konserin detaylarını alta yeterince yazdım, yetmez diyorsanız buraya buyrun. Bu akşam bahsi geçen konserin provasını yapacağız, şimdiden heyecanlıyım uzunca sayılabilecek bir süre sonra Nağme Hanım ve Umut Bey'le beraber çalışıyor ve çalıyor olmaktan.

Bu arada dün twitter'da tesadüfen denk gelip pek hoşuma giden bir olay oldu. Emek Sahnesi'nin tweet'i üzerine şu habere ulaştım. Haberin, genel olarak keyifli bir şekilde SBR'nin Annemin Cinayet Listesi oyununu anlatması dışında özel olarak hoşuma giden yanı başlıkta ve yazıda benim şarkıma yer vermesiydi: "Altı kez ölmüş bir kedi gibi, ilk kez tedirgin oluyorum, griye varmadan önce, koyu beyaz kalıyorum." Bakalım belki yarın akşam bunu da çalarız hep beraber eğleniriz, geçen 60 m2 konserinde söylemiştik Nil İpek Hanım'la. Bir gün ayrıca Emir Yargın Efendi ve Orçun Bey'le absürd şarkılar konseri yapmak istiyorum ama bakalım ne zaman.



Bir de iki gündür aklıma ara ara gelip gidiyor, unutmadan buraya yazayım, bu şarkıyı* Merve Hanımcığım'a armağan ediyorum, bolca görüşebildiğimiz geçen haftanın anısına. Koop enteresan bir ikili, Koop Island albümünü dinleyen herkes bunu hissetmiştir zaten, en popüler şarkıları olan Koop Island Blues ise eminim bir yerlerde kulağınıza çarpmıştır. Çok güzel değil mi? Tüme varımcı bir sıralama: Koop Island Blues < Koop Island < Koop.

Bu arada sinirlenmesem diyorum da zor, çok zor! Buyrun, beraber sinirlenelim. Bir diğer yandan Damla Hanım'ın şu haberini okudum, futbolla ilişkim çok sınırlıdır, etkilenmemek elde değil, siz de okuyun lütfen. Bir bağlantı daha yapıp üçleyelim, yuvarlak olsun. Böyle arkadaşlarımız da var, takdir etmemek elde değil, dün denk geldim bu sayfaya, sizin de haberiniz olsun, tekne falan gerekirse bir orta yol buluruz. Ayrıca kısa da olsa yazı yazıdır, günde bir yazı hedefini çok da düşürmemek lazım sonuçta.

Hiç yorum yok: