Pazartesi, Mart 11, 2013

Kedi Out, Fare In


Geçtiğimiz günün anlam ve önemiyle ilgili bir şarkı ile başlayalım öncelikle. Nada'dan geliyor şarkımız: Ha! Hem de çok güzel bir canlı performans video'su ile. Girişinden yeterince belli anlatmak istediği: "Doğduğumda eksik etek, büyürken kaltak." Şimdi bu şarkıyı dinlerken bir yandan da iktidar partimizin bilmem nere il başkanı sıfatındaki bir adam bir açıklama yapıyor, kadınların korkutma amaçlı dövülebileceğini anlatan. Ben bu açıklamaya şaşırmıyorum çünkü ayetsel ya da hadissel bir dayanağı var bu cümlenin, hangisi olduğunu net hatırlamıyorum. Beni daha çok şaşırtan bu haberi yayınlayan (hem de 8 Mart'ta) ana akım medyacıklarımızın, haberi sunarken kullandıkları en sert ifadelerin "ilginç açıklama", "sıra dışı açıklama"dan öteye geçmemesi. Utanın kendinizden! Daha da yazmayacağım ben!

Gelelim geçtiğimiz günlerde yazarım dediğim ancak yazamadığım konulara. Ayça Hanım'ı tutabilene aşk olsun! Şu fotoğraf mutluluğun fotoğrafı işte! Buradan bu hikayeyi takip edin, dediğini yapacak bir insan olmasa takip etmeyin derdim, bana güvenin. Şu bağımsız müzisyenlerin para kazanması konulu video'yu da izleyemedim gitti, burada da karşıma çıktı bir kez daha, bir türlü evdeyken karşıma çıkmıyor, hep işte hep işte!


Bir diğer güzel haberimiz ise Mehmet Bey cephesinden geliyor, daha doğrusu bizim Mehmet Bey sayesinde haberdar olduğumuz bir proje olan Fareler Oyunda'dan. Şuraya hemen tıklayın ve bu güzel oluşuma merhaba deyin, eğer önceden merhaba dediyseniz de yeni makyajlı halini bir görmüş olun, 2013 kasa mis. Yazının içinde dergiye ulaşmak için kullanabileceğiniz 3 seçeneği de (flash, pdf, web) göreceksiniz. Tavsiyem flash kullanın, gerçek dergi okuyormuş deneyimi yaşayın. Ahahah.

Bu arada Çarşamba akşamki konsere yetişmek için elimizden geleni yapıyoruz, sizin yerinizde olsam merak edip gelirdim. Etkinliğimizin detayları şurada, Nil İpek Hanım'ın her zamanki gibi yine müthiş bir güzellikte yaptığı afiş ise burada. Görüşmek üzere!

Not: Şu yazıyı okudum, pek hoşuma gitti, tüm "Ne cd'si?" şakası yapanlara gelsin. Bir de fareler oyunda demişken, annemin benden sonra ağabeyime de aldığı benzer komiklikteki fareli pastanın fotoğrafını paylaşmadan edemedim. Dünyanın en komik insanı olabilir annem, nereden buluyorsa ahahah.

Hiç yorum yok: