Salı, Mayıs 28, 2013

Low Iq High Ideology *


Yarın akşam en geç 21:30 gibi sizleri Ghetto'ya beklediğimizi söylemiş miydim? Sanırım evet ama tekrar tekrar söylemekten zarar gelmez bence. Emir Yargın Efendi'yle beraber Ghetto'yu sallayacağız yarın. Emir Yargın Efendi'nin birbirinden güzel şarkılarına az ama öz bir iki cover da eklenecek. Böylelikle sadece güzel bir müzik ve sahne performansına şahit olmakla kalmayıp, dans edip eğleneceksiniz de. Hâlâ bu adamın nasıl bir müzik yaptığını bilmiyorsanız -ki bu sizin ayıbınız aslında- size şöyle 4 örnek vereyim, tıklayın izleyin/dinleyin: Tokat, Bu Gece, Eylül, Fucker Discotheque, haydi bir de benden bonus şarkı size: Kemik. Bu konserin bir diğer önemiyse Emir Yargın Efendi'nin lansman konserinden beri (yaklaşık 2 yıldır) böyle tam kadro konsere çıkmayışı ki gelenler hatırlayacaktır lansman konser efsane konserlerimizdendir. Neyse bu kadar anlattım yarın da Allah utandırmaz umarım, hahah. Detaylar şurada, çekinmeyin tıklayın.


Gelelim gündeme. Bu cümleyi kurmakla içimin sıkışması bir oluyor. Hükümet yoluna çıkan her şeyi yok etmeyi adet belledi ya hani, iki gündür de bununla ilgili önemli adımlar atıyor yine her zamanki gibi, hedefte ağaçlar var bu kez. Dün gece sinsice Taksim Gezi Parkı'nı talan etmeye girişmişler, neyse ki iyi insanlar var, engel olmuşlar, son durum ne bilmiyorum, sabaha tekrar geleceğiz diye ayrılmışlar gece, yine Amerikan aksiyon filmlerinden fırlama "low iq high ideology" kolluk güçleriyle dönerlerse hiç şaşırmam. Bir avuç ağaç yahu bir avuç! Yazık! Bir avuçtan fazlası da var tabi hedefte, 3. köprünün ağaçsal maliyeti belli oldu: 657.000 ağaç! Ben düşünemedim bile üzerine, beynim almadı onca ağacı. İki dudağın arasından çıkan bir sözle ölüme gidiyorlar. Bunun bir vebali olacaktır, umarım ödenecek olan bedeller bu dünyada ödenir. Sadece son bir kaç haftada topladıkları bedduayla devrilmemeleri bile şaşırtıcı.

Bir de Kadıköy'ü sevdiğimi hep belirtiyorum ama bir kez daha belirteceğim, muhalefetiyle, sanatıyla, insanıyla, semtleriyle, parklarıyla, yeşilliğiyle, mekanlarıyla. İyi ki Kadıköy'de yaşıyorum evet. Bir de benden duymuş olmayın ama ağabeyi nişanladık. Kıh kıh.

* Hakan Yılmaz'ın aşırı güldüren tanımıdır, vaktiyle bir derste kullanılmıştır.

Hiç yorum yok: