Perşembe, Aralık 26, 2013

Lab'da Denk Geldiğim Adam



İnsanlar ölüyor yahu, sen ben gibi insanlar, kafası çalışan, düşünen, üreten, yazan, müzik yapan insanlar ölüveriyor, hem de en beklenmedik an en beklenmedik şekilde, bazen de kendi rızasıyla. Bak ne diyorum sen gibi ben gibi insanlar yahu bir farkımız yok. Bir durup düşünmek lazım, gerçekten de bir durup düşünmek ama. Durdum, düşündüm deyip devam etmek değil. Gerçekten üzen haberin detayları burada, umarım huzur bulmuştur. Biz ülkenin Allah'ın belası bitmek bilmeyen dertleriyle boğuşurken, iş güç temposu diye sonsuz bir döngüde kaybolmuşken, saçma sapan konserlerle sağdan sola nafile koştururken, birileri çıkıp yeter artık diyor, diyebiliyor. Bana bu kadarı yeter, şu ana dek yaşadığım hayat yeter, karışmayın bana yeter... Bunlar bana hepimizin ölümü gibi geliyor, hepimizin olası intiharları, sonumuz hayır olsun. Hepimize sabır.

Hiç yorum yok: