Cumartesi, Ağustos 22, 2015

Darmadağın *


Ağustos'un bunaltıcılığı ruhuma da yansıyan tüm halleriyle bir an önce defolup gitmesini ve ismi en güzel aylardan Eylül'ün gelmesini dört gözle bekliyorum. Belki bu vesileyle bir anda havaya uçan hayat düzenim tekrar rayına girer ve "yepyeni bir hayat" şeklindeki klişe mottomla hayatımın gerçekten de her alanına yenilikler getiririm.

Neyse adettendir birkaç okumanızda/görmenizde fayda var dediğim şey paylaşayım da yazı öyle ergen yazısı seviyesinden bir gıdım yukarı çıkıversin.

Şu yazıyı bir okuyuverin ve bana Allah aşkına söyleyin bu adam daha ne desin? Şerefsizler gibi gidip tabut başında miting mi yapsın, şerefsizler gibi gidip de şehit cenazesi töreni organizasyonunu başarıyla yürüten yerel yöneticileri mi tebrik etsin, her dakika çıkıp televizyonda geri vites yok herkes ölene ve ben başkan olana kadar savaşa da seçimlere de devam ulan diye havlasın mı?

Onu okuduktan sonra bir de bu yazıyı okuyun lütfen. Onca insan neden öldürülüyor, iktidar kaybolursa ya da takke düşerse görülecek olan kelin boyutları ne kadar, belki çok çok çok ufak bir fikir verir hepimize...

Geçen gün bir arkadaşımla konuşurken dediğim gibi gerçekten Orta Doğulu olmaktan çok sıkıldım kısacası! Ülkeye el koydu hayvanın oğlu, tek yönetim ilkemiz de "Kusura bakmasınlar!" oldu şaka gibi!

Daha fazla delirmeden bir şarkı paylaşacağım sizle. Canberk (Ünsal) kardeşimin bir parçası, Darmadağın * adında...



Sağırdım sonsuzluğuyla dudağının kenarının.

O ağrının kusursuzluğundan yaprakları darmadağın bir ağaç için,
Sen bir şarkı söyle.
Yığıldım ıssızlığıyla aklımın sokağının.
Rüzgarının huzursuzluğundan sahilleri darmadağın bir deniz için,
Sen bir şarkı söyle.
Belki yaprak düşer dallarına,
Deniz susar.
Küsmüş güneş yıllarıma,
Gece uzar.
Ağardı gün uçsuzluğuyla gecenin karanlığının.
Bardakların yalnızlığından yürüyüşü darmadağın bir adam için,
Sen bir şarkı söyle.
Belki sökülür duvarlarından, 
Bir kuş uçar.
Çünkü küsmüş güneş yıllarına,
Gece uzar.


Hem ismen ruhi ve fiziksel halime çok uygun, hem de yine muhteşem bir şarkı! Sözlerin güzelliği de apayrı...

Bakın bir de şurada çok güzel bir fonlama projesi var. Ülkenin en canavar müzik insanlarından Şevket Akıncı'nın bu projesine 3-5 bir şeyler atsanız hedefine ulaşacak. Bu işin sonucunda net sanat kazanacak!

İki adet Instagram paylaşımı ile bu yazımı da sona erdireyim. İlki buraya da iliştirmeden geçemeyeceğim, yeni havalı komşum Osman ve ben.

Emir Aksoy (@aksoyemir) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

İkincisi de şu anki ruh halimi ifade eden şu paylaşımım:

Emir Aksoy (@aksoyemir) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Hiç yorum yok: