Pazartesi, Mart 14, 2016

Bu Kareye İyi Bakın


Dün bir fotoğraf paylaştım Facebook'ta, onu da link olarak paylaştım ve üzerine bir şeyler yazdım Ankara'ya dair. Sabah kalktığımda paylaşımım uçurulmuştu, bir kez daha buraya yazayım dün içimden geçenleri üç aşağı beş yukarı ve o fotoğrafı da buraya iliştireyim.


Bu kareye iyi bakın: Kanı, vahşeti, dehşeti, terörü yüceltmek ya da amacına ulaştırmak için paylaşmıyorum bunu. Bizim bakmaya gönlümüzün el vermediği, içimizi yakan, gözlerimizi dolduran bu kareyi kurgulayan insanlar ile savaşımız. Onlar bu kareye bakınca gülüyorlar eminim ancak suratlarına taktıkları maske onların adına demokrasi diyor, milli birlik ve beraberlik diyor, zaaf yok diyor, istifa yok diyor, kınıyoruz diyor, yakalayacağız diyor, karalılık diyor... Utanmadan, sıkılmadan, bıkmadan, tekrar tekrar bu cümleleri kuruyorlar. Ben de diyorum ki işte onlar bu kareye rahat rahat bakabiliyorsa, biz de bakıp neyle savaştığımızı bilelim. Yazıklar olsun, lanetler olsun hepsine! Yazık Ankara'ya, yazık tüm ülkeye, yazık teker teker ya da onar onar ölümünü bekleyen biz bu ülkenin insanına.

Ah Ankara vah Ankara, hiç bu kadar bahtın kara olmamıştın, inşallah binlerce ah çeker sana bunu yaşatanlar.


1 yorum:

Nurten Bengi Aksoy dedi ki...

ah Ankara ah....