Pazartesi, Aralık 05, 2016

Karşılaştığım Müzikler #0002 || 161205


Geçtiğimiz günlerde bir yazı yazmıştım, Karşılaştığım Müzikler #0001 başlıklı, uzun süredir karşılaştığım nice şarkıyı/albümü biriktirdiğim için biraz da uzunca bir müzik listesi çıkmıştı ortaya, bundan sonra o kadar uzatmadan 5'e ulaştım mı hemen yeni yazıyı patlatacağım, tıpkı Okuduğum Kitaplar serisinde olduğu gibi. Lafı daha çok uzatmıyor ve karşılaştığım müzikleri paylaşmaya devam ediyorum.

1. No Land - Aramızda (albüm)


Aslında bu albüm geçen yazıya girmesi gerekenlerdendi, neden nasıl bilmiyorum bir şekilde atlamışım, ayıp etmişim. 2016'nın etkileyici albümlerinden birine imza atmış No Land bana kalırsa. Enstrümanları, düzenlemeleri, sözleri ve yapısıyla beni çok güzel diyarlara götürdü bu albüm, bedenim sabit kafam dolaştı geldi, sık sık dinlediğim albümlerden biri bu aralar, özetle dinleyin derim. Spotify'da da var.

2. Tamer Temel - Dram


Yazının ikinci parçası, geçen yazıda albüm tanıtım videosunu paylaştığım Tamer Temel'in heyecanla beklediğim Serbest Düşüş albümünden geliyor, eserin adı Dram. Gerçekten de heyecanla beklediğime çok değecek bir albümün geldiğini bana göstermeye yetti bu şarkı. Ekip zaten canavarlardan müteşekkil, Tamer Temel'in yanı sıra Eylül Biçer, Serkan Özyılmaz, Matt Hall ve Volkan Öktemvar ekipte. Daha da bir şey yazmıyorum bu konuda.

3. Veys Çolak - Ne Haldeyim


Veys Çolak geçtiğimiz günlerde yayınladı Ne Haldeyim adlı bu tatlı parçayı. Melodisi, sözleri, görüntüler zaten izleyeni/dinleyeni hızlıca yakalayıveriyor. Üstelik şarkının başlarında içinde "ne olacağdı da" geçen bir cümle var ki şarkının beni yakalamasını resmen 5 kat hızlandırdı. Veys Çolak bundan önce de iki tane gitar yorumunu paylaşmıştı YouTube kanalından, onlara da bir göz atın, etkileyici performanlaslar: Uzun İnce Bir Yodayım ve Gönül Dağı.

4. Tuğçe Şenoğul - Onun Karanlık Huyları


Uzun zamandır bir şarkı ile karşılaştığıma bu denli heyecanlanmamıştım desem yeridir. Tuğçe Şenoğul albümünü yayınlamadan evvel tadımlık şahane bir canlı performans videosu yayınlamış. İşbu kayıttan pay biçerek şahane bir albüm geliyor desem hiç de yalan olmaz zaar. Kendisini Seni Görmem İmkansız zamanından beri takip eder, sesini pek beğenir, neden bir şeyler yapmıyor diye de düşünmeden edemezdim. Heyecanla albümü de bekliyorum, Facebook sayfası da burada.

5. Canberk Ünsal - Ben Nerdeyim


Canberk uzun bir zaman sonra yeni bir şarkısını paylaşarak yine dertsiz gönüllere ızdırap olacak müzik açığımızı kapadı. Ne şanslıyım ki bu şarkılar ilk bir bana geliyor, sonra YouTube'a falan gidiyor, ben de böylece nice insandan önce dinleyebiliyorum bu işleri. Sonra bu adam niye böyle melankolik oldu... Kendisinin diğer şahane işlerine şurayı tıklayıp YouTube kanalına ulaşarak bakabilirsiniz, bir de Facebook sayfası açmış, hem kendi işlerini hem de çaldığı sahnelerin haberlerini paylaşacakmış, takip etmekte fayda var.

6. Bertuğ Cemil - Ayna


Bertuğ Cemil kendi SoundCloud hesabından bu cayır cayır parçayı paylaştı birkaç gün evvel, ismi Ayna! Sözleri, müziği, yüksek gaza getiriş oranıyla ve içindeki canavar gibi rock'n roll ruhuyla benim çok hoşuma gitti bu parça, siz de dinleyin bence, sözlerine de kulak vere vere.

---

Evet bugünkü müzik önerilerim bu kadar, bir Pazartesi günü için olabilecek en iyi şeylerden biri müzik dinlemeye vakit ayırmaktır diye düşünüyorum. Hah bir de unutmadan ekleyeyim buraya da, Abur Cubur Center'ın son bölümünde de bahsettik, şuradan izleyebilirsiniz, önümüzdeki hafta sonu yani 10 Aralık'ta Eskişehir'deyiz. VUF - Yaratıcı Sektörler Kaynaşması kapsamındaki Pecha Kucha sunumlarından birinde biz de Merve ile 20 saniyelik 20 slayt ile Abur Cubur Center'ın hikâyesini anlatacağız. Çok heyecanlı! Yolu düşebilen olursa bana haber versin. Şimdilik gelişmeler böyle, şen ve esen kalın!

Hiç yorum yok: