Cuma, Ağustos 04, 2006

Burası da Sıcak Olabiliyormuş

Bugün çıkışta Yasin Bey, Ilgın Hanım ve Çağdaş Hoca' yla Taksim' e gittik. Daha doğrusu taksiyle gitmek istediğimiz için Çağdaş Hoca da bizle geldi dörtledik :) Baya sıcaktı maşallah hava yemeklerimizi yerken önce İdil Hanım geldi, sonra kalktık ordan Danışman' a gittik, Tuhaffiye Hanım ve Özge Hanım da geldiler bir süre sonra. Sohbet ettik , güldük derken Tuhaffiye Hanım' ın amfisinin içinde kalan cak ucunun çıkarttırmak üzere Ilgın Hanım' ı da alıp üçümüz bir müzik dükkanına gittik. O iş de yattı galiba olmadı ya pek neyse o sırada bizimkiler kalkmış. Kallavi diye ismimizden sükse yapmaya çalışan bir kafeye gitmişler, çık çık bitmedi üstelik korkunç da sıcak, kalktık ordan en son ismini hatırlamadığım bir yere gittik klimalı yastıklı neşeli keyifli bir yerdi. Ne zamandır gizlice tişörtlerimin içine doğru uzattığım saçlarımı ilk kez açıp gösterdim arkadaşlarıma. Çıktık Ilgın Hanım' la döndük sonra Kabataş üzerinden. Kalabalık, sıcak, ama gençler süper maşallah. Sınava son bir hafta kaldı, Allah' ın izniyle geçeceğiz bu sefer topluca :)

20 yorum:

Stacey dedi ki...

Hello from Stacey in Indiana, USA!

Emir Bey dedi ki...

it is suprising to see a foreign visitor in there :) hello to you :)

optio dedi ki...

rapunzel gibi masallah :) insallah sinavdan herberabercene gecersiniz ...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

saçların çok güzel olmuş :))))

Emir Bey dedi ki...

optio : inşallah :) ama sıcakta uzun saç olmuyor kestireceğim galiba :)

yalnızlık okulu : sağolasın :))))

se®h@n dedi ki...

Emir noluo stacey falan anlayalım yani ünün sınırları aşmış bakıyorum

Hanife dedi ki...

süper olmuş:))

Emir Bey dedi ki...

yok be serhancım girdim baktım ben de nedir ne değildir diye sitesine, bak çok hoş bir hikayesi var; kendi 20 küsür yaşında, kocası var 60 yaşında ama adamın emekli olması için 6 sene gerekiyormuş, onlar da her anlarını birlikte yaşamak istiyorlarmış, çok aşıklarmış.. neticede emekli olmak için galiba ya da emekli olmadan yaşamak için üç dolar ya da daha fazla bağış yapabileceğin bir banka hesabı var:) ne kadar kişiden alabilirsek o kadar iyidir gibisinden bir durum var yani anladığım kadarıyla ama hikaye çok hoş :) bak gir de oku sen de hem güzel yazmış, improve your english Serhan! :))

Hanife dedi ki...

hikayeye bak be :))

karakedininkalemi dedi ki...

Serhancım 'anlayalım yani'deyişini ilkokuldan sonra bana tekrar hatırlattığın için allah razı olsun:)cidden süper bi laf:)

se®h@n dedi ki...

improve yaparım english imi de bu biraz para tuzağı gibi olmasın?

indis l. dedi ki...

şaşlar süpeaarr olmuş emir.(cadde tikky'si mode on)
sınavdan topluca başarılı olursunuz inşallah..

optio dedi ki...

:))..bu arada biri meksikali biri alman iki arkadasima sesini dinlettim..cok begendiler :)

Emir Bey dedi ki...

hanife : :))

karakedi : :)))

serhan : muhtemelen :)

indis : eyvalla bouba yaa :)) amin inşallah!

optio : haydaaa :)) international çalışıyoruz bakıyorum :)) iyi ki uluslararsı ilişkiler seçmişim bak bi yandan amerikalısı bir yandan meksikalısı :)) ne diyeceğimi bilemiyorum ben sana :) utandım hatta kızardım muhtemelen :)

optio dedi ki...

o kadar bagriniyorum ama duymuyosun ki..yaa sey diye bilirsin mesela.."tamam menajerim sensin " gibi bisey.;).aa hem sadece meksika ve almanya yla sinirli kalmicaksin..daha kübalisi var, taylandlisi var , japonu ,cinlisi , polonyalisi ,rusu ...ohoho cok isim var benim coookk :) daha sayamadigim bi cok millette baglantilarim var...ama zamanla ulasicaz her biyana :)

vintage biscuit dedi ki...

ulan uzun commet yazdim ama kayboldu kesin
huuuu
herneyse

Emir Bey dedi ki...

optio : ehuahuzahe sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün desem ne dersin? :))) ağabeyim var benim menejerim olarak, ama madem bu kadar heveslisin, yurt dışına sen bak şimdilik :)) bir de vintage çıktı başıma menejer olacağım diye ama ben onu imaj meykır yapayım iyisi mi :))

vintage : kaybolmadı galiba var bi tane aşağıda onu mu dedin :)))

tuhaffiye dedi ki...

hayat çok garip saçlar filan emir.

Emir Bey dedi ki...

hoş olmamış mı yahu?

optio dedi ki...

tamam yurt disi benim :) saka bi yana , konserlerinde bana da yer ayir yeter ;)