Pazar, Eylül 23, 2007

Ah Azizim Ah !

Ah ah alttaki güzel olayı -bir alt yazı- düşündüm de, bu durumu ve ilişkimizi sanırım en iyi gözlemleyenler bilogır arkadaşlarımız / dostlarımız. Çok komik geldi sonra bu durum bana yani, burayı takip eden insanlar Merve Hanım' ı öncesiyle sonrasıyla, olay anıyla bilen insanlar. Bu bilok garip bir şey vallahi hele ki bir sene önceki yazdıklarını okuyabilmek, o anlara dönebilmek en keyiflisi. İnternetten bu denli güzel bu denli çok insanla tanışabileceğimi hayal bile edemezdim. Üstelik hepsi de hemen hemen benim kadar benim hayatıma dahiller.

Ah ah bir de ne yapıp üzülürüm senelerdir, geçen gün yine yaptım aynı şeyi, kahve kokusunu çok severim kaşığa dolduran bensem şayet kahveyi, cezveye atmadan önce bir burna gider o kaşık ve istem dışı olarak içe alınan nefisin geri verilişiyle ne tezgah kalır ne tezgahtar ! Aynı şey neskuikte de oluyor geçen bir yiyem dedim toz halinde o sırada burnum kaşındı bir nefes verdim, vuuuuuuuuu deyi bir elaaaameeet geldiiiii evimizi de yıktııııı hanımızııı da yıktıııııı.

Otobüste gelirken tamlamalar hususunda değerlendirmeler içindeydim sonra bir baktım ve tamlama yapamayacağın iki kelime buldum. Cümle içinde kullanıyorum örnekle hatta açıklıyorum.
1 - Yahu ben Kargo Margo dinlemem, konserine de gitmem. (tamam oldu)
2 - Yahu ben Gripin Kargo dinlemem, tarzım değil ikisi de. (bu da olur)
3 - Yahu Tüsiad Müsiad büyük kurumlar bunlar dostum. (içte patlar)
Bilmem anlatabildim mi azizim.

Bugün okula gideyim bir ön hazırlık yapayım dedim, Serkan Bey' i aradım, çocuğumu dahi kestim kan revan içinde kaldım, yine de cevap vermedi, Yasin Bey işteymiş. Neyse Bahar Hanım' ın yeni evini görmüş olduk, sağolsun beni pek güzel evinde pek de güzel ağırladı. Sonra Ilgııııııın Hanım geldi, dünya görmüş insan canım ehehehe hali bir başka oluyor. Onu geç de çok özlenen insanları görmek pek keyifli peeek !

Bir de Başbakan' ın arabasının kapısı kilitli kalmış, bir sefer de bayıldıydı kapılar yine kilitliydi, koruma roket atarla kırılmayacak derecede kaliteli camı balyozla bilek gücüyle kırmıştı. Bu sefer kapı açıldı ama 30 saniye kadar kaldılar ailecek araba içinde tabi bunun suikasti var şusu var busu var konu Başbakan olunca tehlike büyük, ben koruma şefi olsam kapı kilitlenip duruyor, aralık bırakırdım, ya da içerden tutuverirdim giderken, zaten araba durmadan atlayıp kapıyı açıyorsun madem bunu da yap arkadaş!

8 yorum:

merve dedi ki...

İlk yorum yapan benim!eheheheeh!

TugCe dedi ki...

Ben o buruna kaçma olayının anlatılışına bayıldım :)

TugCe dedi ki...

Ayrıca, özledim yahu sizleri...

'89 dedi ki...

kahve kokusunu ben de çok severim.
ayrıca Merve Hanım'ı tanıyoruz ya bayağı, sokakta görsem konuşacağım, ah canım görmeyeli nasılsın gibi, öyle içten :)

mutluluklar dilerim çok.

eysean dedi ki...

kaşık kaşık nesquik yemek gerek!
of bak canım çekti şimdi. belediye ortamında da yoktur ki şimdi. hani bayan çalışanlar çocuklarını getiriyorlar ya belediyeye, onların var mıdır acaba?
başka bir sorum daha olacak. acaba nesquik oruç bozar mı?
ah be eyşın, akşamı beklemen gerek!

Emir Bey dedi ki...

merve : marifet ! ehehe =)

tuğçe : valla neskuikle şaka olmaz ! bilmukabele !

89 : teşekkürler, ben bilogırım derseniz o da size sevgiyle yaklaşacaktır, pepinot vardır değerli bilogır arkadaşlardan o ilk gördüğünde tanışıyor da ne zamandır görüşmüyormuşçasına sarılıp öptüydü ehehehe =)

eysean : belediye falan ne iş yahu ?

böcek hanım dedi ki...

buruna kaçtıktan sonraki elaamet gülmekten bayılmama sebep oluyodu.güzel yazdı bak hatırladıkça bunu diyorum hep

Emir Bey dedi ki...

böcek hanım : vallahi yahu sayenizden gençler =)