Çarşamba, Eylül 19, 2007

Sıradaki Lütfeeaaan !

İnter kim ki yaahuuuu !

14 yorum:

cheshirecatunderthebed dedi ki...

deniz yüzünden ailecek kalp krizi geçiriyoduk vallaha. oooooh bitti

Adsız dedi ki...

öyle böyle yenmedik eze eze yendik kaleciyi maymun ettik kalede biz bu galibiyeti hakettik...serhan

püstüklü mama dedi ki...

mutluyuz, gururluyuz di mi emir beyciğim :)

sarıııııı!!!

Emir Bey dedi ki...

cat : denizin kafasına terliği atıyordum ama neyse !

serhan : süper oynadık vallahi ! kaç tane de gol kaçırdık of !

mama : kesinlikleee. laciveeeer !

Hanife dedi ki...

babamın uçtuğunu gördüm bir ara,sevinçtendi sanırım:)

eysean dedi ki...

e yani!!!

batu dedi ki...

emre tilev'e selamlar...

http://calisamiyoruz.blogspot.com/2007/09/emre-tilev-hadi-canm-uza-buralardan.html

Anglachel dedi ki...

Beşiktaş çarşıda inter bayrakları satılıyodu. Alsa mıydım diye çook düşündüm sonra gittim kahve içtim o parayla :D

oky dedi ki...

vallahi bravo golü attığınızda avazım çıktığı kadar bağırdım helal olsun diye :)

orçun dedi ki...

isterim ki yahooo diye okudum başta ;p tebrikler fenerbahçe cumhuriyeti

Emir Bey dedi ki...

hanife : ben bugün de uçuyordum !

eysean : çok büyük takımız haaa !

batu : of of boş adam ! eheheh =) biz olmuşuz grup batucum bu arada, çıkmasak ne bu satten sonra öyle futbol kim oynadı Türkiye' de?

anglachel : inter afedersiniz de benim klasımda futbol sergiledi akşam paranıza yazık, alacaksanız Fenerbahçe Cumhuriyeti alın, dalgalansın anlı şanlı !

oky : nasıl süperdi ama maç değil mi yahu herkese çak çak yapasım geldi :D

orçun : orçun fenerbahçe cumhuriyetinden bildirdi, aysel söz sende... =P

eroy dedi ki...

gol olduğunda yoldaydım. fırının yanından geçiyordum. içerdeki adam aniden bağırmaya sağa sola koşmaya başladı. anaa dedim herhalde 155'i aramak gerekecek derken baktım fener filan diyor. ben de içeri daldım. attık mı? diye :)
çaktık çaktık süper gol diye karşı cevabı alınca bi sevinç yumağı olduk. fırındakilerle msn'leri alacak kadar yakınlaşmadan çıkayım artık dedim zira eve 180 adım filan kalmıştı :)
ilk defa fenerin avrupa'da büyük bir takıma karşı iyi oynadığını gördüm. allah'ım sana şükürler olsun. diye diye uyudum :)

Elsa dedi ki...

ahahah.
emir seni dünyanın ennnn gazzz, ennnn coşşşşşkulu ve ennnnnnn sevimmmmmli insanı seçiyorum.

Emir Bey dedi ki...

eroy : ben de herkese sarılırım böyle durumlarda !

elsa : ahuehauhuza :D mersi canım !