Pazar, Eylül 16, 2007

Yarın Kayıt Var Önce Basan Kazansın !

Evvela bir pazar seyahatine çıkıp sevdiğim bir bayanla vakit geçirdim ne bileyim ton balıklı salata yedim, dünya atlasından ülkeler ve başkentlericilik oynadım, sonra tuzluklarla oynadım biraz, üstelik bu sevdiğim bayanın bir de ablası var pek eğlenceli bir insan tanısanız çok seversiniz siz de; sevdiğim bayanın ablası diye demiyorum o bayan da pek sevilesi yani.

Neticede eve dönüş vakti gelmişti, artık kolumda bu kısa günün kârı olarak iki tane (biri siyah biri kahverengi olmak üzere) deri bağcık var. Çok rokcuyum ya o açıdan hani ! -after never neverland-Dilara Hanımcık ile görüştüm ardından hatta açık söylemek gerekirse kendisini çok net zorladım görüşmeye, ya benim ya toprağın olacaksın dedim o da böööğ iğrençsin hatta kaotiksin hatta bödösün dedi. Yıllar oldu oturup konuşmayalı haliyle bu yılları bir saate sığdırdık, tişörtü de hırkası da pek havalıydı, tavsiyesine uydum ben de bilokta. Üstelik zevkine değer verdiğim bu bayandan olumlu (sanırım ciddi ve samimiydi) eleştiriler de aldım. Hobarey dedim.

Kalkarken de dedim eski günlerdeki gibi bir bilok yazayım bugün şöyle yaptım bunla buluştum şöyle dedi falan filan diye bir de fotoğrafını çektim oooh miss. Annesi de beni seviyormuş, bu platformdan saygılarımı sevgilerimi iletir, ellerinden öperim ama şımarmam. Bir gün 5 çayına da bekerim ailecek.

Yazımı bu noktada bitirken kışımla ilgili bir espri yapmamak için kendimi tutuyorum, bir yandan da neden kimseyle görüşemez olduk diyorum misal ne Tuhaffiye Hanım, ne bilogır efendileri. Tuhaffiye Hanım da topluluk ismi aslında öyle tekil durduğuna bakmayın, biraz da tekir durmuş.

6 yorum:

morfasulye dedi ki...

oo..haaa. ..a.aa..a. eko bile yapıor o kadar kocaman!

bu nasıl bi değişim bu.
süperim. hohoho.

eysean dedi ki...

hobarey deme bana, haftalarca gülerim bak! :)

püstüklü mama dedi ki...

ühüüü :( artık benim saat 10da sisteme girmemi gerektirecek, kapılması gereken bir dersim bile yok. ne acı, vermişler paket programı buyrun siz son sınıfsınız diye :(

size bol şanslar efendim :))

Emir Bey dedi ki...

mor : çok değişiksin ehehehe :D

eysean : hobareyyo !

mama : ne güzel işte !

pınar dedi ki...

kimseyle görüşemiyorsun çünkü KELSİN KEL!

Emir Bey dedi ki...

pınar : okul açılsın da kafamı sürte sürte seni de kel yapmazsam !