Çarşamba, Ekim 24, 2007

Ahenk !

Efendim yazıma yarın akşamki (Perşembe akşamı) Ahenk konseri' ni hatırlatarak başlamak istiyorum. Ahenk deyince Derya Türkan ve Murat Aydemir' in projesidir bu. Birisi klasik kemençe (horon kemençesi değil) diğeri de tanbur çalar. En yetenekli iki müzisyen olmalarının yanısıra çaldıkları enstürmanlar da en beğendiğim (şahsen) iki Türk Müziği enstürmanıdır. İsterseniz üçer dakika ayırın bir araştırın kimmiş bu adamlar diye, misal girin (bolneonazili) Ekşi Sözlük' e -Harun Bey aklıma geldin yine güldüm yahu- araştırın. Yarın akşam saat 19.30' da BTS' de (Saatli Bina) olacak konser ise sadece 5 ytl. Herkese açık tabiki, herkes de gelmeli bence. Boş yer de var !

Sonra dün yazısını yazdığım Terör' e lanet yürüyüşüne gittim, daha öncesinde Elif Hanım (narsis7ekho olan) ile görüştük, çok olmuştu görüşmeyeli, sıkıntılı bir torba olaylar yaşamış, elektriğini alabildiysek ne mutlu. Sohbet ettik çay içtik, sonra ben yürüyüşe o yeni evine. (ooo yeni ev çok havalı)

Yaklaşık yüz kişilik bir kalabalık vardı, organizatörlerden birisi çıkıp siyasi bir yürüyüş değildir, provakasyon olmasın dedi, klasik terör karşıtı sloganlar atacağız, kapıya yürüyeceğiz, saygı duruşu yapıp, İstiklâl Marşı söyleyip ineceğiz dedi. Yaptık da keza, okul tarihinde ilk mi olduk bilmem. Bence iyi de oldu, hoş gerçi hoşuma gitmeyen bir slogan da atıldı "Her Türk asker doğar." diye, ben öyle doğduğumuzu düşünmüyorum. Kamuflajla doğup da sonra bebek kamuflajı dökülenine denk gelmedim hiç. Ama en güzel en takdir ettiğim slogan "Türk, Kürt kardeştir; bunları ayıran kalleştir." oldu. Sonra Çağrı Bey ile koro çalışmamıza döndük.

Geç geldiğimiz yetmiyor gibi bir de başta kaçırdığımız eski şarkıları tekrar etme kısmını yapmayı talep ettik tekrar, dayak yemedik, insanlar geç kalmış gibi dursalar da. Çünkü Türk Müziği huzurlu insanların işidir. Ehehehe. Sonra çalışma bitince yukarı tek başıma yürümeyeyim diye birilerine bakarken, Münir Bey' in ve Elif Hanım' ın Gönül Hoca ile yukarı çıkacaklarını öğrendik. Çağrı Bey' de yukarı çıkmaya karar verdi, sonra Gönül Hoca devam etti biz de oturduk yemek yedik beraber. Çok düzgün insanlar Münir Bey de Elif Hanım da. Sohbet ettik eğlendik. Kararım çok net, Türk Müziği Klübü ile ilgili her türlü aktif çalışmaya dahil olacağım bundan kelli. Önde gideni, bayrak tutanı oalcağım. (bu kalıbı da kullanmayalı seneler olmuş)

Neticede yarınki konsere geliyoruz değil mi gençler? Ehehehe, pek bağlayamadım ama olsun. Bir de gerçekte eheheheh diye gülmem ben gülerken, çok keyifliysem kalınca kıkırdarım. Neyse.

Bu arada belki bir gün yaparım bu hayali bilemiyorum ama Mavi Sakal şarkıları söylemek istiyorum sadece Kan Kokusu albümündekilerden. Sanırım bu kadar tamamını sevdiğim bir rock albümü daha olmayacak hayatımda.

10 yorum:

cnslgy dedi ki...

Ah abi yaa ne dedin sen:)Kan kokusu...Dinleyesim geldi:)

püstüklü mama dedi ki...

C17'de oturuyor olacağım ben. Kaçar mı hiç bu konser :)

cheshirecatunderthebed dedi ki...

kan kokusu olursa zombie de olur dey mi ama en azından saygıdan

eysean dedi ki...

kalleşler çok be içimizde!

syrus dedi ki...

..


konserde olmalısın..iyi..ben zaten daha bisürü yazın var..onları okuyacağım..geldiğim gibi giderim..merak etme

..


gönlünce

Hanife dedi ki...

o konser kaçmazdı ama benim için kaçtı:))Mavi Sakal,evet evet evet:))

Emir Bey dedi ki...

cansuloji : albüm baştan sona mükemmel.

mama : yorumunuzu şimdi gördüğüm çok iyi oldu !!! ben de d11 de oturdum ah ! yine görüşemedik demek.

cat : ayıpsın canımsın ehauhzuha =P

eysean : ov ! hem de nasıl !

syrus : estağfurullah efendim, düşman mısınız kı geldiğiniz gibi gidesiniz =) ?

hanife : ah neler kaçtı yahu bilsen ! mavi sakal evet evet ben ce de :D

püstüklü mama dedi ki...

inanmıyorum!!! biz de yer değiştirdik d15'ten d20ye kadar :) yani aynı sırada oturmuşuz öyle mi :) görüşelim bi gün emir bey! olmuyor böyle :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Her Türk asker doğar!

Şu çocuklara bakar mısınız?

http://img168.imageshack.us/img168/760/kaskerjk5.jpg

Emir Bey dedi ki...

mama : nasip yahu, uygun olduğunuz zaman bir gün önceden haberleşir buluşuruz =)

yeditepe : ben öyle doğmadığıma eminim, kendimden biliyorum, anneme de sordum hem.