Pazar, Ekim 14, 2007

Alpay Erdem

Yahu ağabey dedi ki, çok Alpay Erdem gibi yazıyosun, ben de dedim ki herkes öyle diyor, halbuki okumuyorum, ilk kez Batu Bey bu benzetmeyiz yapınca okumuştum Penguen' deki köşe yazısını. Alpay Erdem' i sevmediğim için demedim okumam diye, üşenirim çok da köşe yazısına. Umut Sarıkaya ve Yiğit Özgür' den ibaretti(r) Penguen benim için. Neyse ağabey dedi ki, öyle yapma bak millet taklit ettiğini düşünür dedi. Ben de yeni tarzlar arayışına girdim sanırım. Hem yazacak bir şey gelmiyor pek aklıma her gün, bahanem de bu olsun. Profil fotoğrafım çok havalı, tercihe yardımcı olanlar sağolsun. Ah Alpay Bey, yaktın bilogırlığımı !.

6 yorum:

deryik dedi ki...

heheyt icabinda alpay bey size imrensin mirim... takilmayiniz. herkes icinde biraz alpay erdemlik tasir ve lakin alpay erdem olucam diye bi derdin yok malum. olur oyle insan insana benzer falan filan.

TugCe dedi ki...

Herkesin tarzı kendine...Kaldı ki, pek de Alpay Erdem gibi yazdığını düşünmüyorum. Devam diyorum ben valla.

troy.phelan dedi ki...

babacım bu adamlar okuyan herkesi etkiledi. yeni tarzlar kazandırdı herkese. az çok herkes etkilenmiştir.

artık bırak bu yalanları arkadaşım yani, etkilenmedin mi? etkilendin.

ben etkilenmedim mi, ha? sorarım sana? etkilendim.

foto süper.

cheshirecatunderthebed dedi ki...

alpay erdem oldcityde stand up yapıyor. bi cuma gidip dövelim

---OPTiO--- dedi ki...

valla ben´ce sen cok kendin gibi yaziyosun ...degistirme yani ...

saygilar :)

Emir Bey dedi ki...

deryik : hah yahu beni anlayan birileri var evet, o bana benzesin :hıh: =)

tuğçe : bakcaz =) mersi :D

truv : seni döverim de boyun uzun diye bulaşmıyorum, fotoğrafsız bir yazıya foto süper demen beni tedirgin etti, profil fotoğrafı güzel de canımı ye !

cat : ahahah bir cuma gidelim beklerken dövelim gelmesi sana bir öpücük kazandırdı :D

optio : bakacağız artık =)