Cuma, Ekim 12, 2007

Bayramlık


* Sabah Tayyip Bey ile kıldığımız bayram namazının ardından başladık günümüze. Ağabeyim Emre Bey çok teknik espriler yaptı bu hususta birazdan değineceğim, camide mühim şahıslar olunca ben ve Tayyip Bey gibi, haliyle polisler de bardaktan boşanırcasınaydı, avluyu koruyan askeri formalı keskin nişancılar mı dersin, üstümüzü arayan her yerde dolanan dev gibi korumalar mı yoksa yolu -ki 4 şerit o yol- boydan boya kaplayan polis arabası ve polis memuru ordusu mu. Tabi bir de basın ordusu vardı yolun karşı tarafında. Abimin dediği gibi polis otosu telsizlerinden "cemaat safları sıklaştıralım" uyarısı gelmedi ya da safları sık tutalım diye havaya ateş açmadı tüfekliler, ama biz çok eğlendik. Tayyip Bey ile ikinci bayram namazımızı kılmış olduk, akabinde öğrendiğim sert basın açıklamaları takdirimi kazandı, hele bir de bunlar lafta kalmazsa of ! Ah İncirlik ! Neyse çıkışta abimle basın açıklaması yapmaya karar verdik, kendisi, önümüzdeki milli maçla ilgili yorum yapacak, ben ise terörü lanetleyecektim, ama yolun karşısına geçmeye üşendik, fırına gidip simit aldık biz de.

* Siyah ve kahverengi uymaz diyenlere kapak olacak şıklıkta bu iki renkten giyindim bugün. Hep çok kızmışımdır ay siyahla kahvarangı mıııı diyen insanlara, şayet lacivert giymeyi sevseydim eminim siyah lacivert uyumunu da savunurdum. Bioksin kullanmaya başladım, ilk günden saçlarım uzadı gibime geldi ehehehe, psikolojik miyim ne. Sonuçlarını paylaşacağım, saç bakımıyla ilgili daha detaylı bilgilerle çok yakında hizmetinizdeyim. Çok güzel ve sağlam tekniklerim var, saç dökülmesine son, tuttuğunuz elinizde kalmasın ! Herkesin tuttuğu kendine olmasın artık !

* Siyah metrobüsler ne kadar karizmatik, zaten yeni otobüslerin de tasarımına hayran kalmıştım, bir de siyah olmuş var ya alıp Fenerbahçe piyasasına akılacak otobüs olmuş, hoş gerçi o marinanın sonundaki virajda kesin kalır uzun olduğu için ama çok havalı olmuş. Pek beğendim vallahi. Bir yandan da şu damperleri sökülmüş tır kamyonları var ya, sadece ön kısımdan oluşanlar, enselerine bir tane patlatmak istiyorum, kapaklansın burun üstü !

* Tuğra konusunda tezhib san' atçısı Afra Ablamın desteğini almak üzereyim arkama, Emir Efendi' den de fikir alacağız, fiyat öğreneceğiz, sonra da hey hey diyeceğiz ! Hey hey !

8 yorum:

böcek hanım dedi ki...

saç dökülmelerine karşı benim de çok pis tariflerim var=)

eysean dedi ki...

damperleri sökülmüş tır kamyonların arkalarından pıt yapıp takla attırmak istemişimdir bende :)

troy.phelan dedi ki...

oyh oyh, benim de o enselere şaplak atasım geldi. burun üstü di mi? oyh oyh...

geçen sinyalimi almışsın emir, ben sinyalimi aldığını gördüğümde geç olmuştu. özür, kabul, dilek, eyw!

Emir Bey dedi ki...

böcek : benimkiler sarımsaksız ama !

eysean : enseye vurmalık !

troy : ne o anlamadım ama neyseee !

gülş dedi ki...

benim de söyleyeceklerim var! (umut sarıkaya'ya sevgiler burdan :p)
kahverengi siyah birlikteliği bence de çok seviyeli bir birliktelik destekliyorum! ayrıca dampersiz tırlar her zaman bi güdüklük hissi vermiştir ama ondan da çok arabaların farları ve ordan çıkan yüz ifadelerine dikkat ederim ben birçok doksanlar çocuğu gibi (bu da küfür formasyonunda oldu ama töbe).
bir de emirbey, kendisi bir mühendis ve ağır bir kel olan babam der ki (sözüm meclisten dışarı :D) "maden olan dağda ot bitmezmiş." hani olur da ilerleyen yıllarda ilaçlardan bıkarsanız bu söz de size ilaç gibi gelebilir gibisinden iğrenç bir cümle kalıbıyla yorumumu sonlandırıyorum. çeneye bak bendeki maşşallah.
vallahi sustum.

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

bayramınız kutlu olsun emir beyciğim...az kaldı geliyorum...

Hanife dedi ki...

siyah ve kahverengiyi savunmayanı ben de savunmam:)

Emir Bey dedi ki...

gülş : babnızı takdir ettim çok !

yalnızlık okulu : beklemedeyiz.

hanife : ben de !