Cuma, Ekim 26, 2007

Hattori de Görmeyeli İyice Hanzo Olmuş

Yıllar sonra bir bilogır buluşması daha, artık kesin ve net blogırdan ziyade dost ziyareti bu sefer. Eray Bey (bilogır olmasa da sevdiği), Esra Hanım, Doktor Ferhat Bey ve ben (ile sevdiğim ki o da bilogırsız) görüştük yılların ardından. Vallahi hem çok özlemişim ben bu değerli insanları, hem de her görüşmede anlıyorum ki kendilerini pek çok seviyorum. Doyumu olmayan sohbetlerden ettik, sonra evvela Eray Bey ve sevdiğinden ayrıldık, birer çay daha gider dedik Mustafa Abi Jean' s' te, sonra Esra Hanım da ayrıldı, biz de Ferhat Bey ve sevdiğimle vapura binip Kadıköy' e geçtik vallahi çok eğlendik. Sonra onlar erdi minibüsüne ben çıkayım sarıvetine.

Bugün keyfim pek yerindeydi sanırım, sizleri gördük daha iyi olduk gençler. Sabahtan da Naz Hanım ile uzun uzun sohbet ettik zaten o da pek keyifli oldu. Kendisi de bol bol bilogırmış. Diyecek pek bir şeyim yok ama keyfim yerinde hâlâ.

Sağolun var olun. Merve Hanım da pek mi güzeldi bugün ne. Nazar değmesin.

11 yorum:

eroy dedi ki...

sizleri görmek hep bi güzel oluyor. güzel sohbetinizi özlemişim ;)
tekrar görüşmek üzere derken uzun bir ara girmesin yine böyle özlemeyelim :))
bu arada başlığa çok güldüm :)) uykulu uykulu bakıyodum gülerken uykum açıldı ah ben nerelere gidem şimdi gece gece ;P

eysean dedi ki...

fişe takılmışcasına enerji doldum.
cümlemin gözünü seveyim.

morfasulye dedi ki...

aaa gördüğüm ferhatbey miydii?

insan tanıştırır.

ferhatt ikincitmorinek dedi ki...

@mordemir : hüseyin bey ne olur bu oyunu sürdürmeyin artık. vatani görevinize devam edin. arkadaşlara gerçek kimliğinizi herkese açıkladım.

ben de çok eğlendim emir, farkındaysan hala eğlenmeye devam ediyorum =)

merve dedi ki...

O senin güzelliğin paşam:)

Kadifeden Kesesi dedi ki...

huoop:d genc pilogır

miss marttle dedi ki...

merve hanım,sizi çok kıskanıyorum.benim sevgilim hiç blogunda bana iltifat etmiyor.

---OPTiO--- dedi ki...

cok isterdim orda olmayi ya :(( offfffff.....keske bi daha görüsebilsek :(

Emir Bey dedi ki...

eroy : başlığa ben de çok güldüm eheheh =) daha sık görüşmeliyiz kesinlikle !

eysean : cümlenizin gözünü sevelim !

morfas : insan tanışır paldır küldür gittin hemen.

ferhat : insan sağlığıyla oynamayın artık yeter be ! -bu ne kalabalık diyen hindiler gelsin aklınıza- =P

merve : yok yok sizinkiydi eminim =)

kadif : hüoyp kro can görmez oldun bizleri hiç yine.

m.m. : zamanla bunlar hep =)

optio : nasip efendim belli mi olur =)

yonca hanımın sepeti dedi ki...

:)

Emir Bey dedi ki...

yonca hanımın sepeti : siz de başlığa güldünüz kanımca =)