Cumartesi, Ekim 06, 2007

İstekler

Örnek alacak kadar sevdiğim, tanıdığım ya da gözlemlediğim bir çok insan var. Bunların içinde aile dostları da var, arkadaşlarım da var, hocalar da var, ünlüler de var, yazarlar da. İlerde tüm beğendiklerim bir karışımı olmaya karar verdim az önce.

Bir de tanbur bulundu, tanbur dersi verecek hocamıza geldi sıra, artık en kalitelisinden yaşımı ilerletmeden bir Türk Müziği enstürmanı öğrenmek istiyorum. Notaya bakınca çalınacak kalitede. Buna da az önce karar verdim, bu dönemki işlerden birisi de bu olacak.

Bir diğer net kararım, yırtınıp bir iş bulacağım kendime, Emir Efendi de olacak benle, Alper Bey de olursa ne âlâ, adam gibi hem keyfimizi alacağız yaptığımız işten, hem azcık paramızı kazanacağız, hem de namımızı salacağız. Çürüyoruz be !

Telefonumdaki mesajların çoğunu silmeye karar verdim, bugün amma yavaşladı telefon diye düşünüyordum. Kesin sileceğim arkadaş 2259 tane mesajı saklasam ne saklamasam ne, of ne hikayeler çıkar o mesajlardan, bir kalem kağıt da mı alsam silerken.

Güzel ve büyük işler yapmaya karar verdim. Hatta çok güzel ve çok büyük işler ! Adam gibi de bir öğrenci olmak istiyorum. Derslerimde -ki artık hepsi pols kodlu hemen hemen- başarılı olmak istiyorum. Okuduklarımı çatırt diye anlamak istiyorum.

Nejat Dinç Bey ile tanışmıştık da geçtiğimiz günlerde bir tanıdığımıza gittiğimiz iftarda. O demişti hobi olarak da okula gidiyorsun artan vaktinde herhalde -ses tonu da tiyatroscu gibiydi, takdire şayan- diye. İşte okula da önem vereceğim sanırım biraz, bomboş biri olmayacağım. Çok okuyup çok öğrenmek de istiyorum.

Öyle bir anlatmalıyım ki hatta savunmalıyım ki inandığım doğruları; kolay kolay yıkamasınlar istiyorum, hem fikirlerimi yıkamasınlar hem de beynimi. Bunu da yapmak çok okumaya, dikkate, ayrıntıyı seçmeye bağlı. Hepsini yapmak istiyorum.

Allahım bana güç ver !

Amin.

4 yorum:

deryik dedi ki...

efendim turkcell'in "mesajlarinizi sizin icin saklayalim" seysi var. bi nevi SMS icin mail kutusu. bi arastirin sorusturun. telefonda tutmaya gerek yok imis. hani hat turkcell ise diye dedim...

Emir Bey dedi ki...

deryik : araştıracağım, size çılgın bir şey gönderdim =)

orçun dedi ki...

bugün kadir gecesi, sen dileğini neyin tutuver oluverir, temiz çocuksun.

Emir Bey dedi ki...

diyanete forward edeyim ben bu postu olmazsa =)

şaka maka akşam yüksek sesle okuyalım bir bakalım !