Salı, Ekim 23, 2007

Çok Önemli

Arkadaşlar,

Son zamanlarda giderek artan ve yüreğimizi parçalayan terör saldırılarına karşı Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri olarak olayların farkında olduğumuzu göstermek ve amaçlanan oyunlara karşı tepkimizi ortaya koymak için

24 Ekim Çarşamba günü saat 17:15'te Güney Kampüs 1.Erkek yurdu önünde toplanıp güney kapıya kadar yürüyüş yapılacaktır.

Bu sadece tarafsız bir öğrenci tepkisidir. Hiç bir siyasi parti lehine slogan atılmayacaktır ve hiçbir pankart açılmayacaktır. Bu yürüyüşün tek amacı ölen şehitlerimize saygımızı göstermektir.

Teröre karşı olan herkesi bu yürüyüşe bekliyoruz.

Arkadaşlar bu maili Püstüklü Mama iletti kendisine de BUFEB' den gelmiş, okuyunca anlaşılacağı üzere slogan yok, pankart yok, parti yok, saygı var, üzüntü var. Bir işi olmayıp da gelmemek fikrimce ayıptır saygısızlıktır ya da daha art niyetli düşünürsek terör destekçiliğidir.

6 yorum:

eysean dedi ki...

çalışıyor olup da gelemeyecekler için de yürür müsün?

pınar dedi ki...

sen çağrını yaparsın, yürüyüşün duyrulmasına yardımcı olursun, orda olması gerektiğini hisseden zaten gelir.

"Bir işi olmayıp da gelmemek fikrimce ayıptır saygısızlıktır ya da daha art niyetli düşünürsek terör destekçiliğidir."

Bu ne demektir ya, bu nasıl bir iddiadır?
Benim naçizane fikrimce de bu, suyu çıkartılan tabirle 'mahalle baskısı'dır, şovenistliktir.

Emir Bey dedi ki...

eysean : tabi =)

pınar : valla biraz dallamalık oldu o kısmı yahu. Hakkaten kime neyse, kimi niye gaza getirmeye çalıştıysam ben de anlamadım, onu geç bir de politikanın yahoo grubuna da gönderttim bunu. hayırlısı. kimse gelmedi keza da ben de düşündüm o cümleyi bana dese biri gitmezdim yahu.

troy dedi ki...

ben o cümleyi çıkarttım gruba atarken emircim. dert etme onu.

ama yürüyüş yanlış oldu. sanıyorum bilahere muhabbetini ederiz bunun.

esra dedi ki...

Arkadaşlar ben yürüyüşe isteyipte gelemedim yürüyüşün fotoğrafları var mı?

Emir Bey dedi ki...

esra : yok ne yazık, zaten yürüyüş de istediğim gibi değil de pek ama nasip.