Pazartesi, Ekim 22, 2007

Söyle Şevval Hanım, En Sek' inden Olsun !

* Hapşuran ve tanımadığım lakin aynı sınıfta bulunduğum birine çok yaşa dedim, cevap vermedi sonra bekledim baya 15 - 20 dakika sonra bir kaç kez arka arkaya hapşurur gibi oldu yine, meğersem öksürüyormuş kız ne bileyim ayol !

* Bir çok insanın konuyla alakasız bir şekilde saçma sapan sloganlar atarak yürümesi bana saçma geliyor. Bir çok insanın ise yaşına başına bakmadan, konuyla gerçekten ilgilendiği, gerçekten çözüm istediği ve üzüldüğü için sokaklara dökülmesi gerçekten etkileyici. Okulda da bir eylem yap(tır)malı, ama nerden izin alınır nasıl yapılır hiç bilmiyorum yardımcı olabilecek varsa buyursun.

* Tanıdığım ve sevdiğim / saydığım iki bilogır birbirleriyle bir konuda tartışıyorlar. Bunu neden söyledim, çünkü gerçekten tartışıyorlar yani savaşmıyorlar, birbirlerine küfretmiyorlar, kestirip atmıyorlar, birbirlerinin fikrini görüp, kendi fikirlerini diğerine anlatmaya çalışıyorlar. Takdire şayan ve örneğine az rastlanır bir durum.

* Reserve nasıl kullanılır, bir yardıma ihtiyacım var, sanat tarihi hocası koymuş kitapları, okumaları yapmak lazım ama çok korkuyorum, kullanmayı bilmiyorum çünkü. İnsan bilmediğinden korkarmış diyenlere bravo diyorum. Alıp fotokopi çektirsek olur mu ki ?

* Yaz okulundan konuştuk sabah otobüste karşılaştığımız Funda Hanım' la, Genco Hoca' yı andık hatta, hey gidi günler, gönül isterdi aldığım 3 dersten de güzel notlarla geçip değişim programlarına baş vurabileyim ama nasip. Vardır bir hayır.

* Biloktan, Emre Bey' e (italyan) mektup yazma projem var çok yakında, boş zamanda.

* Allah, ülkemizi ve insanlarımızı korusun ! Amin ! Başka dinlere inanlar içinse şöyle diyelim : Tanrı(lar) ülkemizi ve insanlarımızı korusun ! (opsiyonel : amin) Dine inanmayanlara ise, bir yol bulun da ülkeyi koruyun diyelim bari. (amin ne ola ki?)



13 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

Reserve gidiyorsun, orada bir kutu var kutunun içinden dersin kodunu bulup arkasındaki kartlardan ihtiyacın olan kitabı buluyorsun. O kartla birlikte öğrenci kimliğini reserve'deki sevimli teyzeye uzat, diğeri de olur :) bi imza çaktırıver, al in aşağıda fotokopi çektir. Ancak 2 saat içinde geri getirmek zorundasın ve reserve'deki kitabı dışarı çıkartamazsın.

gülş dedi ki...

bütün gün aynı şeyi sayıkladım. türkiyenin en büyük, en eski, en köklü üniversiteleriyiz biz tüm olanlara karşı sesimizi yükseltmek tepkimizi koymak zorundayız. bişey yapmalıyız. organize olacak gücüm ve zamanım da yok o kadar huzursuzum ki. bu artık bizler için görev, diğerlerini bilmem ama sen ve ben gibi bir çok insan vicdanının sesinden oturamaz oldu yerinde. bişey yapmalı...

cnslgy dedi ki...

Ülkemizde son olanlar konusundaki görüşlerinizde çok haklısınız...

Allah ülkemizi bizleri her türlü kötülükten korusun,Türkiye Cumhuriyeti daima dimdik ayakta durması dualarıyla...

Emir Bey dedi ki...

püstüklü mama : tek sorunum kaldı, reserve nerde ? nasıl gidiliyor oraya :) kütüphanede mi ?

gülş : itü yaptı bunu hem de en üst düzeyde yaptı hocalarıyla falan neden diğerleri yapmıyor neden ?!?!?

cansuloji : Amin ! Biz varken duracaktır eminim !

püstüklü mama dedi ki...

Kütüphanede, merdivenden çıkınca hemen solda. Girişin üstünde. Hani şu yuvarlak çalışma masaları var ya, orada.

Ha bi de, nedendir bilmem. Olmuyor bizim okulda böyle şeyler malesef. Tek yapabildiğimiz dua etmek malesef. Malesef. Bu konuda, eksiğiz biraz okulca. Bak bu okuldaki 5. yılım, hala doğru düzgün bir tepki görmedim hiçbir olaya karşı.

Hanife dedi ki...

reserve nerede soruna da, ben cevap vereyim:))kütüphanede,üst katta.İlk maddedeki olay benim de başıma geldiydi bi kere,Allah'tan bir daha karşılaşmadık kızla ve o olaydan sonra tanımadığım kimseye çok yaşa demedim.Üzerimde derin izler bıraktı:))

eysean dedi ki...

sanat tarihi mi? bayılırım!

ikinehir dedi ki...

emir bey, püstüklü mama anlatmış, reserve'in mantığı, kitabı alıp kütüphanede okuyup/fotokopi çektirip geri getirmek ki, herkes okuyabilsin. korkulacak birşey yok, sen öğrenci kimliğinle git, yeter:) bir de iki saati geçirme, cezası var çünkü, kitap geç getirdiğinde verdiğin ceza parası gibi birşey olsa gerek.

ha bi de şu var, geçen dönem başlayan birşey, reserve'deki kitapları veya makaleleri tarayıp online ortama koymaya başladılar. bu durumda kendi bilgisayarından okuyabiliyorsun bazı makaleleri. bunu her kitaba makaleye yapmasalar da bazılarına yapıyorlar. ama hocan kitabı yeni verdiye böyle birşey olmamış olabilir.

bi de teşekkürler :)

Emir Bey dedi ki...

mama : mersi, umarım değişir bir şeyler.

hanife : benim çok diyesim geliyor otobüste motorda falan.

eysean : ben de bayılıyorum bakalım bir gün derste de bayılacağım şüphesiz dayanamayıp.

ikinehir : hoca galiba bir kaç kitap koymuş birisini tarattım da dedi ona nerden ulaşacağız acaba =) rica ederim çaktırmayın =) *15-20 ytl bir şeyler atarsanız yüzyüze buluşma da ayarlarım =) her ortamdan çıkarsağlayan zihniyet* bu arada çarşamba günü sanırım narsis ile 3-5 gibi çay içeceğiz buyrun siz de?

troy dedi ki...

gençlerimizin, bağırmanın ve haykırmanın üzerine birşey koyabilmesi ve kafalarını kullanabilmesi dileğiyle, amin.

not: evet o gençlerden biri de benim ve kimi zaman kafamı kullanıp da birşeyler yapıyorum kimi zaman ise bahaneler bulup boşveriyorum. itiraftır. ama en azından farkında olduğum bir durumdur. kimileri bu acı durumlarının bile farkında değil.

püstüklü mama dedi ki...

>
> BU MESAJI TÜM BOĞAZİÇİLİLERE YOLLAYALIM!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!
>
> Arkadaşlar,
> Son zamanlarda giderek artan ve yüreğimizi parçalayan terör saldırılarına
> karşı Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri olarak olayların farkında olduğumuzu
> göstermek ve amaçlanan oyunlara karşı tepkimizi ortaya koymak için 24 Ekim
> Çarşamba günü saat 17:15'te Güney Kampüs 1.Erkek yurdu önünde toplanıp güney
> kapıya kadar yürüyüş yapılacaktır.Bu sadece tarafsız bir öğrenci
> tepkisidir.Hiç bir siyasi parti lehine slogan atılmayacaktır ve hiçbir
> pankart açılmayacaktır. Bu yürüyüşün tek amacı ölen şehitlerimize saygımızı
> göstermektir. Teröre karşı olan herkesi bu yürüyüşe bekliyoruz
> >

BUFEB'den gelmiş bugün...

Emir Bey dedi ki...

troy ve mama : of süper çok sağolun, troy koş !

zat-ı şahane dedi ki...

emir beyciğim bülent ersoy da güzel söyler bu şarkıyı. alaturka 1995 albümünde... ;)