Salı, Ekim 02, 2007

Takke (başlıktan çağrışım)

Add / drop* döneminde sırf deneme maksatlı bir ekstra ders aldım, az önce de bıraktım. O dönemde ders alanlar / değiştirenler çok havalı gelmiştir bana hep, ben de bir en azından alıp bırakayım da deneyim olsun diye düşündüm.

Fenerbahçem' in deplasmanda güçlü bir takım karşısında berabere kalmasına normalde asla bu kadar üzülmem ama ah maçı izleyenler bilir, izlemeyenler de haberlerde golleri izlesin yahu, yazık günah be. Bir de şahsi gözlemim şudur ki Avrupa maçlarında özellikle bulunan her gol pozisyonu gole çevirilmelidir, en azından yarıdan çoğu. Her zaman her yerde !

Şeytan diyor, sarıl sevdiğine tüm gün uyu, pencereyi de aç hafif hafif essin, Nev çalsın bir yandan ne bileyim, aklında milyonlarca sayfalık ders kitapları, nasıl çıkarız aydınlığa hesapları olmasın.

Şeytan' a diyorum kesss !

* Add drop dönemi, normal internetten ders seçimi yapmamızın ve okulların açılmasının ardından ikinci haftada bize tekrar verilen ders değiştirme, ekleme hatta bırakma şansı dönemidir. Güzel bir şeydir.

7 yorum:

deryik dedi ki...

ah ah gençlik... o add drop döneminin tek anlamı hocalara yalvarmak gerektiğinde son bi şanstır. bazı hocaların sadistçe "ilk kim gelicek hadi koşun" yarışı yaptırmasıdır. seneye görücem sizi mösyö:) demedi demeyin. ayrıca sizin departmanda "istediğin seçmeliyi alamadıysan nolmuş, çince al" diyen bi hoca var. uyarırım.

püstüklü mama dedi ki...

ilk kez bir add drop dönemini boş geçiriyorum. mutluyum :)

Emir Bey dedi ki...

deryik : ehehe hoca iyiymiş, benim kadar da yüzeyselmiş hatta =)

püstüklü mama : ben tümden boş bir insanım bunu anladım =))

tılsım dedi ki...

Dün akşam Fenerbahçem'in hakkı bir puan değildi. Gel gör ki yapılan bireysel hatalar sonucunda neredeyse bir puan bile alamıyorduk. Önümüzdeki maçlarda inşallah böyle olmaz.
Keyifli bir maçtı.

eroy dedi ki...

gözlerim yaşardı feneri izlerken ;P
bizde usis'i ziyaret edin birkez allah'ım yaa.. ders kaydı yüzünden bırakıcam okulu :) bu kadar eziyet olmaz ki kardeşim :D

Emir Bey dedi ki...

tılsım : inşallah !

eroy : usis ne ola ki !?

eroy dedi ki...

usis bizim okulun ders kayıt sistemi. ki ders kayıt zamanı onbinlerin akınına uğradığından bi türlü belini doğrultamaz. yoksa diğer zamanlar iyi çalışır.
ders programını, transkriptini filan her an heryerden görebileceğin bi sistem. bunun için tek ihtiyacın internet bağlantısı ve pop-up penceresi engelleyicisinin usis'e hadi sen geç bari demesi :)