Pazar, Ekim 21, 2007

Yeter !

Ne oluyor artık dedirtiyor bana haberler, bıktım bu durumdan. Kaçıncı insan öldü acaba. Kim bilir kimse saymıyor sanırım. Kendimi bildim bileli terör var. Evet efendim, çoğu insan diyor ki silahla çözülmez bu problem, hükümet de aynı görüşte sanırım. Lakin sürekli seni tokatlarken birileri, "rica ediyorum yapmayın" mı denir cevaben. Biz diyoruz senelerdir bunu. Hoş tabi kimse sütten çıkmış değil şu durumda. Neden terör var diye de sormak lazım. Ama şu durumda önce nefsi müdafaa farzdır. Savaş tellallığı yapıyorum gibi mi geliyor size bilmem ama artık öyle bir duruma geldik ki onun altındaki rakamları saymıyoruz bile, ondan fazlaysa üzülüyoruz.

5 yorum:

obirmarka dedi ki...

Emircim doğru söylüyorsun hislerime tercüman olmuşsun ama bu sürekli -örtülü savaş hali kimilerini yaşatan kaynak ... DTP olsun, MHP olsun, militarist toplum yapılanması olsun, varlığını buna borçlu. Hatta şu son dönemin CHP'si bile. Milliyetçiliğe ve ırkçılığa, kardeş katline böyle sürükleniyor işte toplumlar; ayrılıklar kaşınarak çünkü farklılıklarıyla barışık bir toplum güçlü iken, renkli iken bizi gri istiyorlar ... Ne yazık ki düşüyoruz bu oltaya ...

---OPTiO--- dedi ki...

savasa birileri sürüklemek icin bin türlü oyun oynuyo etrafimizda ....ve evet baska secenek birakmadilar ...
dilerim baska sehitler olmasin böyle beklerken ...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Bknz. Bush Doktrini

fijibaha dedi ki...

"Evet efendim, çoğu insan diyor ki silahla çözülmez bu problem"

doğrusu şu aslında: sadece silahla çözülmez bu problem

ve de her zaman silah minumum da tutulmalıdır.
esas konuşulması gereken gerçek ten bitsin isteniyor muydu?

Emir Bey dedi ki...

obirmarka : herkes bir çıkar sağlıyordur eminim de benim anlamadığım şu Egecan, bu pkk, Kürtlere en büyük zararı vermesine rağmen, nasıl sahip çıkılıyor hâlâ? kimseye çıkar sağladığını düşünmediğim bir ilişkidir bu hep.

optio : göreceğiz efendim, Allah sonumuzu hayır etsin.

yeditepe : bakınız buşa doktirin girsin !

fijibaha : hiç sanmıyorum, şayet gerçekten bitsin istenseydi, devletin de müdahalasi farklı olurdu, Kürtlerin de tavrı farklı olurdu, siyasi partilerin de farklı olurdu, kısaca tüm Türkiye' nin. bu dava bitsin istemeyenlerin ve uzamasında parmağı olan herkesin Allah belasını versin.

kardeş ne zaman dönecek ?