Pazar, Kasım 25, 2007

Telefondan Makineye

Albüm yaparsak şayet kapağını bu koymalıyız, üzerinde de sadece Emir Bey yazmalı, of çok havalı oluruz yalnız.

Bir tek diliiiiiim vaaaar mutlu ol yeter.

Emir Efendi ile yeni girdiğimiz orkestranın toplantısına gittik bugün, konser sezonu açıldı vallahi, bir kaç parça var perşembeye öğreneceğim lakin ben söyleyecek miyim çalacak mıyım orasını tam anlamadım. Neticede göreceğiz bakalım, kim neymiş, ne yapabilirmiş, ne söylermiş, nasıl çalarmış, biz onlara göre nasılmışız falan da filan.
Oh oh, enerji ve mutluluk depoluyoruz bu bayan ile beraberken, sağolsun var olsun, Allah başımızdan eksik etmesin, bir de yol tarifinde kendini azıcık geliştirse en süper olacak ama kadı kızı imajı çizmek için kasıtlı bir noksanlık bıraktığı görüşündeyim. Ne diyorduk la kopa de la vida, ayrıca manah manah ! Biz eskiden birbirimize benzerdik, ben saçlarımı kestirdim artık benzemiyoruz sanırım. Allah nazardan saklasın.
Hop! Şoförün fotoğraf çekeni makbul olmasa da ne yapalım canım, fotoğrafla azıcık oynayınca arkada Emir Efendi inanılmaz komik oldu. Ayrıca dili sürçen bir senarist yüzünden Beyaz Gelinlik diye bir dizi izleyemediğimizi düşünüyorum, bir kaç gündür. Biz artık bu tarafın adamı olacağız sanırım Emir Efendi ile, ama her zaman dediğimiz gibi apaaaaçi diyelim apa-çi olmayalım.

* Benden başka kimse anlamaz bu yazıyı diyorum ve hop oylamaya açıyorum bunu.
* Bir de hop diye paragrafa girip çok eğlendim.

6 yorum:

indis lúinwë dedi ki...

emir, profil fotonda dikiş mi dikiyorsun, o yeşil şey nedir?

---OPTiO--- dedi ki...

ben anladim efendim :) anlamayanlara burdan kocaman güldüm..

ilk fotograf hakikaten cok iyi..tam kapaklik ...

ikinci fotoda siz ve güzel bayan varken söze ne hacet..Masallah diyoruz efendim..

ücüncü de yine cok hos :)ama dikkat ediniz derim ;) sürücü koltugundan cekilen fotolar ...sadece duruken cekiniz yani :)

insallah istediginiz gibi olur persembe günü..eminim siz hem calar hem söylersiniz..

saygilarimla ...

buket dedi ki...

ilk fotoda emir in kafasının yarısını karartmıssınız ama yok gibi duruyo. fotoşopla mı kestiniz yoksa ahahah dünyayı kurtaran adamda da adamı ikiye bölüyodu sonra adamın yarısını gösteriyodu ekran biz de anlıyoduk ikiye bölündüğünü.öyle işte öptüm :)

Emir Bey dedi ki...

indis : masa lambasıyla dikiş dikildiği vakiyse evet dikiş dikiyorum =)

optio : perşembeki iş ertelendi =))

buket : ne bulmak umuduyla buraya geldiğini biliyorum ahaha !

buket dedi ki...

tabiki bizim süper fotoğraflarımızı kesin dedim koymustur hemen baktım ahahahha

Emir Bey dedi ki...

koydum hemen :P