Salı, Ocak 01, 2008

Düşünceler İçerisinde

Evelki senenin son yazısını yazarken değerli dostum -89 senedir görmesem de hâlâ değerli- Melis Hanım' ın doğum gününü kutlamışım, bu sene de öncelikle bunu ihmâl etmeyelim ama değil mi. Sonrasında dertli bir yazı olacak çünkü.

Nedense şu an bir tedirginlik var içimde, derslerim açısından en başarısız olduğum bir dönemi geride bırakmak üzereyim, yani hayatımda ilk kez herhalde bu denli her dersten, bu denli kötü notlar aldım ve bir şeyleri anlamadım ve bir şeyler anlatacak birileri yok. Ağlasam yeridir. Umarım ikinci dönemde bu böyle olmaz. Bu kadar içimi sıkamazdı herhangi bir şey. Çok üzgünüm çok. Bari finallerde biraz toparlayabilsem. Ortalamamı hesaplamak için toplanacak kadar notum olacak mı acaba.

Bu sene aslında bir çok da güzel şey olmuş bilokun arşivini gezdim bir az önce, ama şu an nedense çok kötü hissettirecek bir şekilde derslerim kafamda, herhalde iyi bir öğrenci olacak kadar kafam çalışmıyor. Halbuki insanlar beni hem sosyal hem notları iyi olanlardan sanıyor. Artık ikisi de değilim sanki. Az önce gittim Tarkan dinledim azıcık, çok severim ben Tarkan' ı. O da tanısa beni severdi eminim.

Hayatımdaki her şeyin dengeli ve beni mutlu edecek kadar düzgün geçeceği bir yıl istesem çok mu olur? Herkesin ki de kendi hayalindeki gibi olsun. Sizin için sizinkilerden güzel dileklerim olacak değil ya.

Bu senenin bilok arşivi sondan başa doğru :

I / II / III / IIII

"hoş geldin yeni yıl"


8 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

2008 tüm dileklerinin gerçekleştiği yıl olsun.

Dersleri de çok takma. Toparlarsın.

İyi seneler.

böcek hanım dedi ki...

moralini bozma evlat finaller var daha.hem bak ben de dönem ödevlerimden f'licem galiba.yalnız değilsin genç.
mutlu mutlu bir yıl olsun senin için

morbidmortal dedi ki...

salonda masanın başında oturuken içerideki odadan bir ses yükselir;

emir; matematiği bitirdin mi
melis;heee bitti
emir; iyi o zaman deneme bitti demektir. hadi yemek yiyelim.

diyerek masadan kalkardık hatırlar mısın? türkçe soruları cok uzun şimdi kim okuyacak, coğrafya da kekdir herhalde. tarih desen çalışır bir şekilde şimdi sırası değil. felsefe o an ki ruh durumuna bağlı soru çözsen de çözmesen de bişi ifade etmez gibi yüzeysel yaklaşımlar ile bir öss atlatmış insanlarız. akşam olsa da uyusak yatsak kalksak gibi vecizlerimiz vardı.

ben bilirim seni. senin kafan herkesten iyi çalışır. tek sorun ders çalışasın yok herhalde. istesen yapacağına süphesi olmayan bir şahısım. hadi yemek yiyelim hele sonra çalışmaya başlayacağız emirim

mutfağa girilir tencerenin kapağı açılır;

hobaaaa nurten teyze mantı yapmış!
aboo kek de mi var!

yemek yemek yemek...ha bir de yemek yerken tv de Tutenstein izlemek.

laayyn saat 4.30 olmuş dershaneye geç kalacaz...


"geometri yapamayacaksınız mf olsanız fizik derdim"

scarlet dedi ki...

gayet nizami bir yeni yıl dileği bu:)
mutlu seneler efendim...

curie dedi ki...

İnsanız ve en çok da bu yönümüz açısından biz "insan"ız :)
Nefes alıyorsan ve hissedebiliyorsan çözülemeyecek bir şey yok.Hayıflansak da böyle zamanlarda-ki gayet doğal-bu işlerin tuzu-biberi sanki..

Şu an bu noktada olmanız,gayet de kafanızın bir güzel çalıştığının göstergesidir bana göre..Bunun siz de farkındasınızdır eminim!

Sadece biraz isteksizlik,ilacınız da hayallerinizle şu anki gerçeklerin kombinasyonunu yapabilmekte,diye düşünüverdim.Haşa,akıl vermek niyetinde değilim.
Camlarınız buğulanmış,bir el de ben atayım dedim.
Bu yılın da,herkesin düşlediği gibi olması en büyük temennim benim de.
Kabul buyurursanız ufacık bir yılbaşı hedayesi efenim,pek içimden gelerekten =)
"Candan Erçetin-Yaşıyorum"

aylak adam dedi ki...

yeni yılı dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl olur umarım :) çok fazla sıkma canını derslerde alacağın üç beş not belki seni bir yere götürmez ama kendin için yapacağın herşey seni ileride biryerlere taşıyacaktır ;)

beyhan dedi ki...

böyle gamlı gamlı yazıp sonrasında ancak bir sebepten susabilirsin: güzel çalışıyorsun derslerine değil mi?

Emir Bey dedi ki...

mama : mersi, derslere gelince göreceğiz bakalım.

böcek : mersi yenge =)

morbid : o günlerdeki gibi olmak için neler vermezdim evlat !

scarlet : sizlere de !

curie : şarkıyı bulayım hemen bir yerlerden =)

aylak adam : umarım öyle olur =)

beyhan : kim bilir beyhan abla kim bilir.