Cumartesi, Ocak 26, 2008

Heyhat !

Sonsuza kadar bir daha hayatımda hiç bu denli başarısız bu denli bir şey anlamadığım ve bu denli hevesi kırılan herhangi bir dönem yaşamamam dileğiyle (utanmasam buraya üç nokta koyardım) ayrıca bu dönemden kastım eğitim öğretim dönemi değil genel hayat dönemi, başarısızlık beni yordu resmen.


Ama sanmayın ki hayat her an karşınıza komik ve şapşal bir arkadaş çıkarmıyor :


Hatırlamayanlar için bakınız bahattin vol.1

Ayrıca alttaki yaratıcı yazımın değerini bilmeyen medya ve toplumdan şikayetçiyim, bir de sağlığı gereği ancak yan gelip yatabilen Merve Hanımcığa da burdan kazak dolusu sevgilerimi gönderiyorum, hava soğuk o açıdan.

12 yorum:

püstüklü mama dedi ki...

Bende de var bi tane en sinirinden F, ve üstelik fizik dersi.

Ne diyelim Emir, canımızdan sağlığımızdan kıymetli değil ya :) Geçer gider...

Hanife dedi ki...

bu okul bana şunu öğretti:okulu takmamayı:)Burdan alnımızın akıyla mezun olcaz ve okul bize "tebrikler bize rağmen mezun oldunuz." diyerek bir plaket vercek,sonra biz de "hede len,senin plaketine mi kaldık." diycez.İşte sana kariyer planı:))

Elsa dedi ki...

ahahah bende de durum aynı emir.
üstelik bir tane NP vardı gittim mail atıp adama itiraz ettim ben girdim finale o np ne demek oluyor diye. tamam düzelttim özür dilerim diye cevap attı, bi baktım F yazmış yerine.

Oktay Ahmed dedi ki...

Hayatta böyle şeyler olmazsa, ihtiyarlanınca ne anlatacaksın ki? :) Dünyada şu anda milyonlarca insanın başına gelmiştir. Önemli olan tekrar tekrar tekrarlanmasın ;)

ikinehir dedi ki...

Şimdi emir bey bana kızacaksınız belki ama, F'ler, özellikle de 201 ve 203 isabet olmuş.
Şundan diyorum, sizin bölümünüzde dd'ler tekrar edilemiyor,
geçtiğinle kalıyorsun. Belki şimdi geçsem yeter diyorsun, ama tekrar edip iyi bişeyle geçersen ilerde mastermış, yurtdışıymış, bursmuş falan işine yarar. Şu an istemem diyorsun belki, ama fikrin değişir belki?

Bu dönem olmamış, şanssızlık olmuş, ama ben sana dair şurada azıcık bi fikir edindiysem sen o dersleri yaparsın, iyi de birşeyle geçersin.

Hem efendim politik felsefe konusunda keşke konuşsaydık, belki bir yardımımız dokunurdu. Ben felsefe okuyorum, benim link listesinin çoğunluğu politik felsefe uzmanı politika öğrencisi. Aklınızda bulunsun yani, daha bunun 202'si var :)

troy dedi ki...

geçmiş olsun bro, şahane iş çıkarmışsın. umarım düzeltirsin ikinci döneme.

benim de beklediğimin altında geldi, düşünmemeye çalışıyorum notları, kafayı yemek işten değil yoksa.

- emirettin nöroyong?

Bahar dedi ki...

emirim aslansın halletcez onları ama eşşeksin gidip koymuşsun yine :)

Emir Bey dedi ki...

teşekkürler, sevgiler, saygılar

sothyz dedi ki...

şekerim, ablalarına bi sorsana seçmeli ders alırken. HIST205 aliyim mi almiyim mi diye?

Emir Bey dedi ki...

sothyz : ama ablacım şimdi mi söylenir bu ?

(ablacımı manav edasıyla söyledim ya da taksici)

sothyz dedi ki...

olsun, bak ufukta bi sömestr daha görünüyor evlat.
(hulusi kentmen edası)

Emir Bey dedi ki...

sothyz : of of bir sene de görebilir kimi gözler !