Pazar, Ocak 20, 2008

Madonna' nın 2 Dediği şarkı

Bugün aylar sonra cüzdanımı tekrar arka cebime koydum, inanın ki cüzdan göğsümde iç cebimde bile taşısam popomda bulduğu o huzuru, sıcaklığı kolay kolay bulamıyordur ama sürekli ezilmesine de benim gönlüm el vermiyor. Özbey Bulut gibi sinirden bardakları kırasım geliyor. Bir de haberlerde dinledim Balıkesir Polisi (bizim back vokalin memleket olduğundan ilgimi çekti herhal seçici algı mı diyorlar buna nedir) bir sahte içki dağıtım şebekesi çökertme operasyonu düzenlemiş ki ilgimi çeken husus operasyonun ismi : Sarı Şebboy. Bir de bugün Merve Hanımlara gittim bir iki işin ucundan da ben tutayım dedim, kollektif ve organize çalışan bir maket takımı vardı evde Ayşe Hanım, Teyze Hanım ve Enişte Bey' den oluşan. Bir kez daha çok şiddetle özendim mimar olmaya. Ah biyoloji gibi sıkıcı bir ders olmasaydı da MF okuma heveslerimi kırmasaydı. Bir de Romeo Kudret biraz diplerde takılıyor böyle arada hareketsiz kalıyor falan uyuyor mu depresyona mı girdi bilemedim, sonra önünde dans ettim eğlensin diye yaklaşıp izledi kerata, muhabbetimiz iyi de yerini mi sevmedi nedir bir keyifsiz gibi, olmazsa menekşelerin arasına salona veya eski radyonun üstüne benim odaya ya da Ümit Enginsoy Washington' a koyayım akvaryonunu. Bilgisyarı odama taşıdık ve mikrofon tekrar çalışmaya başladı her an kayıtlar yapabilirim hiç belli olmaz sağım solum, saklanmayan ebeni nanu Ali Sami.




NOT : Ah ah yutubsuz bilogırlık ne zormuş ne Ali Sami' ye ne de Özbey Bulut' a link verebildim.


11 yorum:

eysean dedi ki...

Benim de dikkatimi:sahte içki yapan kişilerden birinin, Alkollü İçecekler İthalatçıları ve Dağıtıcıları Derneği'nin kurucularından olması çekti.
Türkiye'de yaşıyoruz :)

ikinehir dedi ki...

ama ama emir beycim, böyle olmaz ki.

ekşi sözlük'e bakmadınız mı, feysbuk'taki yuutup grubunun duvarına bakmadınız mı? benim gibi pc özürlüsü bir insana bile dün hatırla sevgili'nin 9 bölümünü izletti bu bahsettiklerim, o kadar da basit ayarlar.

tabii bunlar yapay çareler. gönül ister ki hiç kapatılmasa. çünkü yarın öbürgün ekşi'yi de, feysbuk'u da kapatırlarsa halimiz nice olur, bilemiyorum.

oky dedi ki...

emir beycaazım, open dns denen bir şey var, youtube u da çekiyor hepsini de çekiyor :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Adamlar şehir şehir içkileri bölümüşler, fabrikaları falan... Aynen Tekel gibi yani.
Babamın buna yaptığı yorum beni benden aldı:

"Bu adamların içkileri piyasada bulunur mu acaba? Ben bulsam alırım. Valla daha güzel yapıyorlar, baksana adamların fabrikasına..."

Erinc dedi ki...

ehehe memleketim diye demiyorum öyle şeyler mevcuttur Balıkesirde..Daha ne bomba olay ve kişilikler barındırır bünyesinde =))
Zamanında sahte rakıdan ölende olduydu hatta..şimdi hatırladım bak..

curie dedi ki...

sahte içki dağıtım şebekesi çökretme operasyonu:bkz.Sarı Şebboy
Gerçekten yaratıcıyız !
Balıkesirlileri bilirim,ne yapsa yeridir (ayrıca bkz. erinç) :P

Emir dedi ki...

bu fotoraf bi tuhafıma gitti ne o yaa.

Emir Bey dedi ki...

eysean : başka yerde yaşaması bu denli keyif vermezdi ki zaten =)

nehir : siz bana gerekli linkleri meyil atın bari =)

oky : aaa ama söylemiyorsunuz ki canım şunun şurasında 2 sene oluyor bilgisayar kullanalı =)

yeditepe : fabrika süperdi ama gerçekten de =)

erinç : oh oh ne güzel severim balıkesirlileri =)

curie : ahaha =) taş atılmış mı ne =)

Emir dedi ki...

ahh.emir hep araba sürerken cüzdanı verir elime.hep bole sıcak ve nemli olur o ohhhhh.

Emir Bey dedi ki...

emir : valla ne bileyim belediye afedersin yakında ağzımıza tövbe !

emir : ılık cüzdan en sevilenlere verilir dostum !

ikinehir dedi ki...

bak sana tam bunu anlatacaktım, ama deryik'in yorum kutusuna düşmüş o bahsettiğim ayar değiştirme şeysi. Çok da açık ve net anlatmışlar, basit bişi hemencecik yaparsın:

http://www.milliyet.com.tr/2008/01/22/yasam/axyas03.html

afiyet olsun :)