Pazar, Ocak 13, 2008

Renksiz *

Şöyle bir mail atmıştım bizim politika sınıfının mail grubuna :


Pek değerli arkadaşlar cevap vermeye tenezzül etmemişler, "pek şakacısın, çok komiksin, aptal mısın, sen bunu görüyor musun, vb." bir cevap en azından bir kelime ya da +1 gibi bir şey gelse yetinecektim; şebeklik yapmak için yanlış kişileri seçmişiz.

Geçtiğimiz gün bu tepsiyi yedim :

Bir devasa kase ton balıklı salata yaptım kendime bilen bilir ketçap ve mayonez de koyarım içine yanına da portakal suyu, ama sanmayın ki sağlıklı yaşam insanıyım öyle salata portakal suyu falan bile olsa menümüz yanında ekmek yemesini biliriz biz. Biz dediğim ben ve ağzım yahu.

Bu enstürmana hayrandım :


Elime alınca iyice hayran kaldım, hatta biraz ses de çıkardım kendisinden, batı sisteminden farklı olarak bol miktarda ara ses perdesi var ve bir yerde okuduğum / duyduğum üzere perdeler yağlanmak suretiyle kaydırılabildiği için perdesiz enstürman karakterinde bir şey aynı zamanda. Notasıyla, solfejiyle, tekniğiyle, teorisiyle öğrensem daha ne isterim, evet daha isteyeceğim pek bir şey kalmadı. Ara ses güzel bir şey hakkaten.


* Bir de şu şarkıyı dinleyin :

Renksiz - Tolay Günyaşar

Bence pek hoş bir şarkı, çalanı ve söyleyeni de tanıyorum, aslında ikisi aynı kişi ve yeni tanıştık sayılır, ayrıca canlı da dinledik kendisinden, gerçekten böyle güzel besteler, güfteler duymak pek hoş, darısı başımıza.

9 yorum:

curie dedi ki...

*Öncelikle gecenin şu vakti,çalışma eziyeti içinde,o salata tabağı için neleri vermezdim,ama spesiyalite konusunda kapışabilirim efenim =)
*Öyledir kimileri,paylaşımcı olmak lazım hayatta halbuki..
*Şarkı gerçekten hoş.
*"Daha ne isterim" yargısı çerçevesinde..
Emir
Emir Bey
Tanburi Emir Bey =)

Son olarak da önerebileceğim
-Relaxation Music/Huzur(Tanbur)
Bu bir seri aslında.Türk Müziği enstrümanlarıyla meditasyon.İlginizi çekerse diyerekten efenim.

Yine çenem düştü.
Kalın sağlıcakla :)

çok pis rencide olmuş ve gecenin üçünde iğrenç espriler yapan insan dedi ki...

yine seninkini yayınlamışlar. ben bizimkilerin grubuna bir video yolladım. bakın bir tıp öğrencisi neler yapmış diye, yayınlamadılar bile ya !

bu arada tepsiyi niye yedin ? ben olsam üstündekileri yerdim. ahahaha ağzım dolu konuşamıyorum. sen konuş ben dinliyorum.

_triancula_ dedi ki...

ton balıklı salataa! ton balıklı pizzaa! kısaca ton balık ((: yakın bi arkadaşımla pizaa yemiştik, ton balıklı almıştım ama o güzel insanın vejetaryen olduğu hiç aklıma gelmemişti, her lokmayı yediğimde bana sanki dünyanın en kusunç şeyini yiyomuşum gibi bakıyodu, sağolsun o gün bugündür atamadım üstümden o piskolojiyi (: ama güzel durduğuna şüphje yok ;))

Emir Bey dedi ki...

curie : ayıp ediyorsunuz eve servisimiz vardı =P tavsiyeler için teşekkürler. =)

ç.p.r.o.v.g.ü.i.e.y.i. : sizi tanıyor muyum bakayım ?

trincula : ton balığı can damarlarımdan biridir, kesilirse çok yaşamam =)

eysean dedi ki...

cevapverilmeyecekdenlisevilmeyenmail değilmiş. pek sevimli bence :)

gülş dedi ki...

ton balığını sevmeyen bizden değildir! ton balığı/makarna bileşimine ise hiç girmiyorum! şaheser bi nevi.

Hanife dedi ki...

Arkadaşıma şimdi Özer özel'le ilgilii mesaj attım,cevap gelince ileteceğim hemen:))

Nurum dedi ki...

:) en çok şunu sevdim ''yanında ekmek yemesinide biliriz''bu bana çok tanıdık birini hatırlattı yani beni.. :)hele makarna,mantı,pilav ekmeksiz gitmeeez... :) süpersin...

Emir Bey dedi ki...

eysean : anlamıyorlar azizim en şebek halimi sundum yine de anlamadılar.

gülş : deniz ürünleri candır =) makarna apayrı !

hanife : heheh süper =)

nurum : makarna pilav değil de mantıyı ekmeksiz yiyen bizden değildir =)