Perşembe, Ocak 17, 2008

Nereye Gidiyorsan

Uzansam çocukluğuma dönsem
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz..

Kumdan kalelerime dalgalar vursa
Kağıttan gemilerimin tayfası olsam
Yıldızımı okşarken bir uçak geçse düşümden
Avaz avaz bağırıp sesimi duyursam..

Uçaaaaaaaaaak *
Beni de al, beni de buralardan götür
Nereye gidiyorsan beni de al beni de uzaklarıma götür..
Uçak, güzel uçak, büyük uçak uçağım..

Ah çocukluğum camdan duvarlarım
Portakal çiçeği kokulu heyecanlarım
Kuş tüğüydü düşlerim umutlarım
Hani nerde arsızlığım umarsızlığım

Feridun Düzağaç yine söylemiş söyleyeceğini, ben de dinledim dinleyeceğimi, içim sıkılımışken tam ne yapmak istediğimi ne yaptığımı ne yapamadığımı anlatamamışken en yakınımdakilere bile, diyorum diyorum da dinletemiyorum bir türlü, adam olacağım.

* Konserde uçak, uçak uçak yerine tek bir uzun uçaaaaaaak diye söylemiş çok daha güzel olmuş üç katı etkili olmuş bence, saygılar.

6 yorum:

curie dedi ki...

Muazzam,derin,vurucu,alıp götüren mi desek acaba...Ama kesinlikle içten,gerçek ve bizden.

Gamlu Uçak'ını hatırladım bir de,blogunuza armağanım olsun:

Düşecekse düşsün bu gamlı uçak
Kelimelerim bitti,ne kaldı konuşacak?
Evet,çok güzel belki yaşamak
Yüz vermiyor bana hayat!

_triancula_ dedi ki...

bu feridun'u dövücem ben. son şarkısı ne kadar da rezil. söz ver hadi bana söz ver, koyver, gitver, gelver. ağzıma da dolandı, beni de saçmalattı.

eski şarkıları güzeldi halbuki, uçak ta güzeldi de, asıl bi, adı sevda diye bi lşarkısı var, ilk albümden. kaçırma onu.

indis lúinwë dedi ki...

F.D. yorumu = Blogunla ilk tanışma
Hey gidi.

Hanife dedi ki...

yolculuk esnasında dinlemenin zevki bir başka:))

Anglachel dedi ki...

uçak burda.. hay hay. götürelim

Emir Bey dedi ki...

curie : bana da yüz vermiyor efendim.

triancula : ben feridun bey ne yapsa severim severek dinlerim bir de tarkan için aynı şey geçer bakayıım bir de yeni türkü, bunları %90 ile takib eden ise şebnem ferahtır herhalde.

indis : hafızanız kuvvetli leydim =)

hanife : her zaman her yerde =)

anglachel : valla yahu bir gezelim bana daral geldi beyim !