Pazartesi, Şubat 04, 2008

Bir His

Tatilden istediğim verimi alamıyorum gibi bir his var içimde.

14 yorum:

reyhanhoca dedi ki...

ahh ahh bu öğrencilik illet bişeydir.tatilden bile istediği verimi aldırmaz insana:)her dönem başı geleneksel olarak sözverilir bu dönem işi sıkı tutucam yarı dönemde de kafama göre takılıcam diye ama yine geleneksel olarak kalınır:)sevdiceğinin yanında bile nifak sokar insanın aklına.okulu bitirdim bi yıl sınava girme kabusu gördüm yaw:)bitir bak ne verimler alıcan.
aaa yine mektup gibi oldu ama yapcak bişey yok:)sölersin arkadaşlarına yaşlı benim öğretmenim beceremiyo öle kısa cümlelerle derdini anlatmayı dersin:)onlar da mazur görürler napalım....

beyhan dedi ki...

e antalya ya gel buralar verimi topraklar :)

---OPTiO--- dedi ki...

insallah bundan sonraki günleriniz cok daha güzel gecsin efendim...yakinda atlatip geliyorum istanbula :) umarim bana ayiricak vaktiniz olur...

Hanife dedi ki...

bende de aynı his var valla:)

ikinehir dedi ki...

işte bu!

işte bu!

Emir dedi ki...

reyhen hoca haklı emir.
bi de sen de ben şunu gozlemledim
şu:kaldın derslerden gezmeyi kendinde hak gormuyosun gibime geldi ama sen gez açma yapar o.

Emir Bey dedi ki...

reyhan hoca : estağfurullah hocam, uzun yorumları hakikaten daha çok severim.

beyhan : vallahi o da geçti artık =)

optio : tabi ki !

hanife : öf öfffff!

ikinehir : evrekacı gördüm sizi =)

emir : bakcaz açma mı yapar ne yapar.

merve dedi ki...

benden daha verimli geçirdiğin muhakkak...

curie dedi ki...

Nedeni nedir bilinmez tabi bazen,ya da "zaten yoktur nedeni"
Belki de çok şey yapmak hiçbir şey yapmıyormuş gibi hissettirebilir,ya da çok düşünmek insanı boşluğa itebilir.Ya da bunun gibi bir şeyler.Pek hissiyatlı varlıklarız canım,olmamalı bu kadar =)
Zira HİS.seli Harikalar Kumpanyası açıyor perdesini açıyor,harikalar dünyası burası herkese neşe saçıyor.

Ben de saçmaladım sanırım,gibi bir his oluştu içimde :)

cnslgy dedi ki...

aynı hisler içindeyim:( Verim 0

Emir Bey dedi ki...

merve : sizin de tıbbi açıdan verimli geçiyor ama =)

curie : estağfurullah =))

cnslgy : nasip =)

merve dedi ki...

bundan sonra hayatımın tıbbi bir açısı olsun istemiyorum, istemiyorum:(

joleneda dedi ki...

verimsizliğinden de öte, bir de o kadar hızlı geçiyor. gün olmuyor ki tadını çıkara çıkara tatil yapalım.

Emir Bey dedi ki...

merve : öyle deme evlat :)

jolenda : değil mi ama !